Snelheidverhoging

  • 5 October 2010
  • 26 reacties
  • 3953 Bekeken

Wij hebben 2 HD tv's, waarvan door het huidige profiel 16MBit/s slecht 1 in HD kan spelen.

Is het ondertussen mogelijk onze snelheid te verhogen?

Login: fa355381

26 reacties

Badge
Zelfde vraag werd gesteld aan Eva in een eerdere post (VDSL2-aansluitingen). Als je je login doorgeeft aan Eva kan ze het nakijken.
Beste Napster,

Uw snelheid kan momenteel niet verhoogd worden. Voorlopig is 16,5Mbps nog altijd de maximum snelheid die mogelijk is.

Vriendelijke groet,
Eva
@Eva: enig idee wanneer daar verandering in zal komen?
Eva, ik heb intense en zou graag weten of mijn waarden ged genoeg zijn om de snelheidsverhoging tot 30Mb te krijgen.

Als niet kan ik eventueel nog stuk (ongeveer 20m binnenkabel)verwijderen.

Ik zou het graag willen weten omdat ik gsm abonnement aan pacvk ga toevoegen en dus weer 1 jaar vast zit en als de snelheidsverhoging niet kan krijgen , neem ik voorlopig ander gsm abonnement los van het pack.

mijn login fc4612370

heb ook nog vraagje ivm gsm maar dat zal ik in ander onderdeel stellen.

dank bijvoorbaat
Eva , bedankt voor de reactie op mijn gsm vraag , kunt u ook eens naar deze kijken.

dank bijvoorbaat
Reputatie 2
Badge +1
Lucky,

ik vrees dat je gewoon dient af te wachten tot eind december. Indien technisch mogelijk zal je tegen dan zijn omgezet... en die 20m gaat het ook niet uitmaken...
Beste Lucky,

Er is een foutje geslopen in uw login. Die bestaat doorgaans uit 2 letters gevolgd door 6 cijfers. Kan u deze opnieuw posten?

Vriendelijke groet,

Eva
sorry

fc461370
Dag Lucky,

Momenteel is er nog geen snelheidverhoging mogelijk. Indien dit wel mogelijk is zal dit automatisch worden aangepast.

Vriendelijke groet,
Eva
dank u voor de info(zal dan maar afwachten tot einde kontraktperiode en dan zien at te doen).

Is het probleem mijn lijn (wat dan blijvend is) of is er een ander probleem?

Momenteel is dit tot eind december ?
Hallo, ik heb geen flauw idee waar ik mijn vraag moet stellen dus doe ik het hier maar even :P

Sinds vandaag is mijn internet opeens zeer traag, ik zit nu aan 93/100 GIG Limiet, zou het kunnen kloppen dat ik daarom op smallband ben gezet en dat het daarom zo traag is ?

Gisteren ging het nog perfect en het was nog heel snel , maar sinds deze morgen is het opeens heel traag.

Ik hoop dat er iemand me kan helpen, Dank bij voorbaat.
Zolang je de limiet niet hebt gehaald, mag je niet op smallband zitten.
De waarden op de downloadmeter zijn niet in real-time, deze worden slechts om de zoveel tijd geupdate (1x per dag? 1x per verbinding?). Waarschijnlijk had u ondertussen de overige 7 ook al opgebruikt. Dit kan u nakijken door naar uw verbindingstijden van oktober te gaan kijken.
Eva, kun je aangeven wanneer fc491933 overgaat naar VDSL?

Begint me nu lang genoeg te duren
Ik heb thans BGC intense met 20Mb profiel. Ik had graag geweten of ik mij kortelings mag verwachten aan de beloofd snelheidsverhoging van 30Mb down, 4.5Mb up (fc724799).

Zoniet kan ik beter downgraden naar goedkoper abo waarbij ik toch de zelfde snelheid behoud met optie unlimited (of abo bij Scarlet).
Hallo iedereen.

Ik heb ook Internet Favorite bij mij is die al aangepast geweest tot 25 Mb.

Volgensmij moet je daar voor bellen dat heb ik in dat geval wel gedaan.

Toen hebben ze meteen me snelheid aangepast probeer het ook eens!.

Goodluck!
@Kevin: Klantendienst? Of technische dienst?

Ik veronderstel dat in eerste instantie geen van beide mij direct 'kan' helpen. Dus handig om weten op welk nummer ik wat tegenwind moet geven.

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge +1
Verhoging vindt AUTOMATISCH plaats sinds enkele weken en zou overal doorgevoerd moeten zijn tegen het einde van dit jaar INDIEN je voldoet aan enkele technische voorwaarden. Indien je tegen eind dit jaar niet bent overgeschakeld kom je helaas nog niet in aanmerking. Geduld dus...
@Mansho: waarop baseer je je hier ... ik heb dit inderdaad ergens gelezen maar dat had betrekking op resellers van BGC (meer specifiek EDPnet) ...

Als ik bij de concurrentie (Dommel) één en ander navraag dan meldt men mij dat ik normalerwijze het zwaarste profiel zou moeten kunnen bekomen ... bestaande klanten lijken mij echter geen prioriteit voor BGC (99% beweegt toch niet ...).
je moet maximum 400M van de Kast in de straat wonen waar je op aangesloten bent. en daar moet er VDSL2 aanwezig zijn. nu niet alleen jij moet op mindere dan 400M wonen maar de verste gebruiker op de kabel in jouw straat mag ook max op 400m wonen. zo kan je alleen 30Mb profiel krijgen.

Zoals je ziet is dit strikt plaats gebonden en is dus niet voor iedereen beschikbaar.

@Kevin als je 25Mb staat zou ik de sotoringen eens bellen omdat dit geen correct profiel is. Het is ofwel 30Mb of 20mB of 16,5Mb alle andere profielen zijn repair profielen en zijn er om de klant "tijdelijk" verder te laten werken maar dit zal moeten nagekeken worden.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Eva en Muisje ,

Mijn Login : fb544441
Kan je eens nakijken waarom ik nog steeds op een 20MBPS
profiel sta terwijl mijn profiel 25 mbps aan kan.
ook waarom sta ik nog op het 8D profiel inplaats van 17A ?
************************
* VDSL2 modem tool 1.6 *
************************

download upload
current line rate: 24972 kbps 3104 kbps
current payload: 20048 kbps 2040 kbps
max line: 57124 kbps
max payload: 46080 kbps
bands used: 2 1
bandplan: 8D
training: 20.2 dB
loop length: 334 m
near end: 712 m
far end: 328 m
avg. length: 458 m
snr margin: 19.6 dB
attenuation: 11.9 dB
avg. margin: 20.1 dB
avg. snr: 35.3 dB
forecast max line: 90900 kbps
forecast max payload: 73730 kbps

Graag wou ik weten wanneer mijn profiel word aangepast.
Ben in het voorjaar oversgestapt naar Internet Intense na aanpassing van mijn pack, daar me men dit toen aanrade en beloofde van een snelheids verhoging later op het jaar.

Ik betaal nu voor een internet Intense aansluiting die zelfs een lagere snelheid heeft dan Internet Favorite.

Graag een reactie van u.

Met vriendelijke groeten,
Patrick Geens
@Patrick ... doe geen moeite ... op korte termijn niks voorzien ... u kan steeds bij helpdesk terecht om uw lijn te downgraden allicht met administratiekost en jezelf nog een jaar langer vast te zitten ...

Mijn contract loopt af begin volgend jaar ... als er dus niet snel iets uit de bus komt dan ben ik weg ... 20Mbps kunnen ze me bij de concurrentie ook geven aan lagere prijs dan favourit bij BGC.
<quote="Elix">
@Kevin als je 25Mb staat zou ik de sotoringen eens bellen omdat dit geen correct profiel is. Het is ofwel 30Mb of 20mB of 16,5Mb alle andere profielen zijn repair profielen en zijn er om de klant "tijdelijk" verder te laten werken maar dit zal moeten nagekeken worden.
</quote>

30 Mbps profiel ja, maar BGC capt het Favorite abonnement op 25.
Je kan 20 overal krijgen da is wel een groot feit dommel geeft het en anderen ook en ze gaan allemaal over de belgacom lijnen of wa dacht je anders. Als je dan problemen hebt moet je eerst naar eigen provider gaan die gaan kijken of iemand sturen van hunzelf die zeggen niet voor ons gaat ticket naar belgacom kan je terug tijdje wachten voor er iemand van belgacom komt dus veel shit van wachttijden voor storing en administratieve zever dan voor 10euro per maand te besparen mensen die dat willen doen moet ge toch al technisch serieus onderlegd zijn wilt ge u problemen zelf van de baan helpen. De service bij andere providers dat ik momenteel ervaar van prive klanten die ik heb trekt op gene zak.
Beste Eva,

Kan je ff nakijken welke de max snelheid mogelijk is voor mijn abonnement?

login: fc652879

Reageer