Ik denk dat ik niet de enige persoon ben met klachten hieromtrent maar kan belgacom eindelijk iets doen aan volgende zaken:
- de snelheid van jullie decoder is een ramp. Toestel reageerd soms totaal niet of enkele minuten erna. Hier moeten jullie toch iets aan kunnen doen.
- De gebrekkige tvgids. Het is enkel mogelijk om maar enkele dagen in de toekomst te kijken terwijl dit vb bij concurrent telenet tot 2 weken in de toekomst kan. Verder is de serieopname nog steeds niet gebruiksvriendelijk. Idool bvb kan je niet als serie opnemen.
- Bepaalde zenders ontbreken toch in jullie basispakket. vb ProSieben. (die zenden oa de golden globes en de oscaruitreikingen uit) (kan deze nu opnieuw niet volgen via belgacom terwijl telenet dit gratis aanbied.
mvg
Robby
Bladzijde 1 / 1
Ik mis ook duitse posten in HD. Maar die heeft Telenet ook niet. De capaciteit van je lijn is bepalend voor wat kan in BTV. Wat voor profiel heb je ? zit je nog op ADSL, of ADSL2+, allicht nog niet op VDSL2 ?
Je lijncapaciteit kan je hier testen:
http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl
Je lijncapaciteit kan je hier testen:
http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl
zit op VDSL2 (internet werk trouwens prima, daar geen klachten over) enkel de decoder is verschrikkelijk traag. ProSieben zit trouwnes wel standaard bij telenet. (wel niet in HD)
Helemaal akkoord Robby, de traagheid van de decoder staat ook op nummer 1 op mijn klachtenlijst.
Wel dat hangt ervan af. Soms valt dat best mee. Om sneller te werken, zet je hem best op een niet-HD zender bv. als je iets wilt gaan bekijken met PVR of zeker met nPVR.
En ProSieben zou ook wel mogen van mij. Maar HD-aanbod in basispakket is vlgs. mij beter dan bij Telenet.
Buitenlandse zenders in HD zijn beperkt tot Franse : TF1-HD en France 2 HD (een hoop HD-zenders in boeketten).
Bij Telenet zit in het basispakket alleen EenHD, Canvas/ketnetHD en VTM-HD, TF1-HD en EXQI-sport/cultureHD, dus 5 zenders.
Bij Belgacom is dat EenHD, Canvas/KetnetHD, VTM-HD, La UneHD, LaDeuxHD, RTL-TVI-HD, ClubRTL-HD, TF1-HD, France2-HD, dus 9 zenders.
Het aanbod van HD-zenders in boeketten is bij Belgacom veel ruimer. Eurosport HD-NL en FR, DiscoveryHD, WildHD-NL+FR, HistoryHD, MYTV-HD, Mezzo Live HD, HD1culture, en zo nog een paar.
Het HD-XL pack (7 extra HD-zenders) zit in de Shake Fibernet40 wél inbegrepen. Maar weet niet of het Fibernet al overal uitgerold is.
Dat is een gevolg van het feit dat Belgacom het hele grondgebied bestrijkt, en Telenet zich beperkt tot Vlaanderen.
En ProSieben zou ook wel mogen van mij. Maar HD-aanbod in basispakket is vlgs. mij beter dan bij Telenet.
Buitenlandse zenders in HD zijn beperkt tot Franse : TF1-HD en France 2 HD (een hoop HD-zenders in boeketten).
Bij Telenet zit in het basispakket alleen EenHD, Canvas/ketnetHD en VTM-HD, TF1-HD en EXQI-sport/cultureHD, dus 5 zenders.
Bij Belgacom is dat EenHD, Canvas/KetnetHD, VTM-HD, La UneHD, LaDeuxHD, RTL-TVI-HD, ClubRTL-HD, TF1-HD, France2-HD, dus 9 zenders.
Het aanbod van HD-zenders in boeketten is bij Belgacom veel ruimer. Eurosport HD-NL en FR, DiscoveryHD, WildHD-NL+FR, HistoryHD, MYTV-HD, Mezzo Live HD, HD1culture, en zo nog een paar.
Het HD-XL pack (7 extra HD-zenders) zit in de Shake Fibernet40 wél inbegrepen. Maar weet niet of het Fibernet al overal uitgerold is.
Dat is een gevolg van het feit dat Belgacom het hele grondgebied bestrijkt, en Telenet zich beperkt tot Vlaanderen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.