Snel vooruit spoelen.

  • 11 November 2014
  • 10 reacties
  • 288 Bekeken

Badge
Sinds enkele dagen zie ik, bij het snel vooruitspoelen van opgenomen progr., dat het plotseling stopt op het einde van de opname. Niet altijd. Raar hé. Nog iemand met hetzelfde probleem?

10 reacties

Daar zijn al langer tijd problemen mee, het snel vooruit spoelen verloopt inderdaad niet zoals het moet en blijft het beeld staan en kan je niet zien waar je ergens zit, over het algemeen zit je dan niet ver genoeg of te ver , als je te ver zit en terug spoelt dan gaat dit wel en kan je wel op beeld volgen waar je ongeveer zit.


Volgens mij gaat een rebooten van de modem en decoder niet helpen , maar je kan het altijd proberen daar het probleem volgens mij nog altijd bij proximus zit.


PS: Het rare is dat niet iedereen dit voor heeft en ook ik had het eerst een tijd geleden voor , daarna een tijd weer niet en nu weer wel !!
dit probleem heb ik ook nog altijd
Ik heb het terug ook weer voor, maar van wakker liggen nog niet ;-)
neen, lig er ook niet van wakker, maar toch triestig dat er telkens nieuwe problemen de kop op steken, blijkbaar lukt het hen niet op eens een probleemloos systeem de wereld in te sturen.
'k heb het nog nooit anders geweten en ik zie het in de toekomst ook niet verbeteren spijtig genoeg !?
Waarom zouden ze daar iets aan veranderen als ze aan de rest al niets doen of nog geen vorderingen maken?
Reputatie 2
Badge
Reeds vroeger gevraagd om terug doorspoelen X8 in te voeren. Doorspoelen X2 is te traag en doorspoelen X16 is dan weer te snel...
Dat ze maar eerst zorgen dat het doorspoelen soepel verloopt en niet in bokkesprongen zoals het nu dikwijls gebeurt!


Voorstellen kan je altijd ook doorgeven aan de Proximus medewerkers zodat kunnen dorgeven als suggesties aan de dienst renovatie.


( privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers' )
Reputatie 6
Badge +2
Vergelijking tussen Proximus en Telenet: bij Proximus snelheden 2x, 16x en 64x en zowel terug als vooruitspoelen gebeurt met haperingen zelfs bij 64 x verloopt het traag, bij Telenet snelheden 2x met klank, 6x, 16x en 64x en het doorspoelen zowel vooruit als achteruit verloopt veel vlotter en bij 64x veel sneller, dus als het bij Telenet goed verloopt dan moet het niet moeilijk zijn dat dat ook gebeurt bij Proximus.


Daarom dat ik Telenet niet in huis haal , dan heb ik er geen last van dat het gras op een ander groener is :-))

Reageer