SMS-ticket voor bus/tram

  • 8 July 2012
  • 5 reacties
  • 451 Bekeken

Badge
Af en toe neem ik de bus en koop ik vooraf een sms-ticket.

Vandaag ging dit niet en kreeg ik de boodschap dat mijn abonnement dit niet ( meer) ondersteunt.

Ik heb een pay&go Generation.

Waarom werkt deze dienst voor mij niet meer ? Dat ik met herlaadkaarten werk kan toch de oorzaak niet zijn, want ik heb nooit anders gehad.

Dank voor de respons en oplossing.


5 reacties

Badge
Hallo allemaal !

Ik zie dat hier geen reactie op gekomen is. Nog eens opfrissen.

Heb gelezen dat één en ander online gedeblokkeerd kan worden maar ik vind niet waar ik dat dan moet doen ?

Wie kan me helpen ?
dat zal dan in e-services zijn veronderstel ik

waarschijnlijk gaat het hier over de "M Pay dienst"

mvg
dit gaat gewoon met P&G 4884 DL
dit gaat gewoon met P&G
4884
DL of DL120

sms-ticketing werkt zowel met prepaid als met postpaid.
De prijs van een sms-ticket wordt afgetrokken van het beltegoed bij een prepaid-systeem.
Bij een postpaid-abonnement wordt het verschuldigde bedrag aan de klant gecommuniceerd via een statement dat bij de gsm-factuur wordt gevoegd.
Badge
Aan Elsa.

Het systeem ken ik wel maar blijkbaar moest ik nu eerst M pay activeren, waar ik dat vroeger met mijn vorige abo niet moest doen.

Ik zal nog eens rondneuzen op de Proximus website (e-services ?) of anders naar 6000 bellen.

Bedankt voor de reacties .

Reageer