Beantwoord

SMS berichten

• 19 januari 2016
  • 5 reacties
  • 578 Bekeken

Hallo, de laatste tijd ontvang ik verschillende sms berichten 5 maal na elkaar, toch niet normaal ;)
Ligt dit aan mijn toestel of aan het netwerk?

Thx
icon

Beste antwoord door Bram 19 januari 2016, 17:57

Hallo Franky,

Kan je je gsm-nummer invullen in je profiel?

(geen paniek: dit is enkel voor de moderatoren zichtbaar).

En kan je ook even melden wanneer dit probleem zich precies heeft voorgedaan (tijdstip)...

Dan kan ik onze technische mensen eens laten zoeken op dit probleem...

Gaat het zeker om SMS en niet om iMessage (voor iPhone gebruikers) of Whatsapp berichten?

Hebt u dit probleem bij meerdere contacten of slechts bij 1 iemand?

Mvg,

Bram
Bekijk origineel

5 reacties

zou aan het netwerk kunnen liggen want er moet een bevestiging terug gestuurd worden dat je het sms bericht ontvangen hebt, anders probeert de zender dit opnieuw te versturen.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo Franky,

Kan je je gsm-nummer invullen in je profiel?
(geen paniek: dit is enkel voor de moderatoren zichtbaar).
En kan je ook even melden wanneer dit probleem zich precies heeft voorgedaan (tijdstip)...

Dan kan ik onze technische mensen eens laten zoeken op dit probleem...

Gaat het zeker om SMS en niet om iMessage (voor iPhone gebruikers) of Whatsapp berichten?
Hebt u dit probleem bij meerdere contacten of slechts bij 1 iemand?

Mvg,
Bram
Hallo Bram, profiel aangepast, de eerste keer zaterdagavond bericht kwam van mijn dochter (iphone), de tweede keer dinsdag rond 10:31 (was een bericht ivm een code dat via een sms bericht zou verstuurd worden).

Ik heb mijn toestel uitgeschakeld en opnieuw opgestart, blijkt voorlopig in orde te zijn, maar geen ontvangst via g3, wel ontvangst via wifi, raar.:?

mvg, franky
Staat je data communicatie niet uit op je iPhone.
mobiel netwerk & simkaart : dataverbinding ingeschakeld, 3G ingeschakeld. Meer kan ik niet doen denk ik?

Reageer