Beantwoord

Smartphone Samsung via bizz punten ontvangen maar werkt niet

  • 14 April 2016
  • 3 reacties
  • 351 Bekeken

Beste,
Smartphone Samsung via bizz punten ontvangen maar werkt niet, dit moest via de site via help en support, maar ik vind dit niet via de site. Hoe kan ik deze terug sturen en naar waar?
bedankt al voor uw antwoord.
Foubert Carlos
icon

Beste antwoord door MarliesR 19 April 2016, 12:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Wat bedoel je met werkt niet? Kan je die smartphone niet aansteken, in dat geval eens kijken of de batterijen wel voldoende opgeladen is.
Of krijg je geen verbinding met het mobiel netwerk, in dat geval eens kijken of die SIM kaart niet defect is.
En anders bellen naar de klantendienst of binnenspringen in een Proximus center.
@
CarlosFoubert

heb je hier al gekeken voor hulp bij je toestel
-> klik hier
Reputatie 1
Beste Carlos,

Bij defect van een toestel binnen de garantieperiode neemt u best contact op met het Repair Center op het nummer 0800 15 690. Hou het garantiebewijs van het toestel bij de hand, dit bewijs is nodig voor de registratie van de herstelling. Leg aan de medewerker uit welk probleem u ondervindt. Samen met de medewerker kiest u een Kiala-punt waar u het defecte toestel kan heenbrengen. De medewerker stuurt u per e-mail een RMA- en een Kiala-ticket. Beide etiketten moeten op de colli gekleefd worden die in het Kiala punt afgegeven wordt, dit om de identificatie mogelijk te maken. Het Kiala-punt verstuurt uw toestel naar het Repair center.

Indien de herstelling nog onder garantie (2 jaar) is en naargelang de ernst van het probleem wordt het toestel kosteloos hersteld of vervangen

Valt de herstelling niet langer onder de garantie : Klant betaalt de kosten voor herstelling en het toestel wordt terugbezorgd

Zodra de herstelling uitgevoerd is, ontvangt u een sms om te melden dat het toestel zich in het door u gekozen Kiala-punt bevindt.

Ik hoop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.

Reageer