Vraag

Smartphone onvindbaar

  • 11 August 2016
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ik vind mijn smartphone niet meer terug. Via een app op mijn Mac kan ik wel terugvinden dat mijn laatste verbinding gebeurde op dinsdag 8/8/16. Op afstand blokkeren gaat theoretisch natuurlijk wel, een alarm laten afgaan ook, maar ofwel is de batterij leeg ofwel staat hij uitgeschakeld. Is er een middel op hem te op afstand te deblokkeren of te openen, zodat ik een alarm kan inschakelen? 99% zeker dat hij binnenshuis of in de tuin moet liggen, maar vinden doe ik hem niet...

Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Als het een iPhone is, is er een optie (send last location) om de locatie te melden net voor de iPhone uit gaat. Als die optie was geactiveerd, zou je die locatie kunnen zien via de find my iPhone op je mac. Natuurlijk gaat dit niet zeggen in welke kamer van je huis de iPhone is.

Ik denk niet dat je remote een iPhone die power off is kan aanzetten, het is wel een goed idee.

Misschien heb je nu meer aan een metaaldetector;-)
Als het een iPhone is, is er een optie (send last location) om de locatie te melden net voor de iPhone uit gaat. Als die optie was geactiveerd, zou je die locatie kunnen zien via de find my iPhone op je mac. Natuurlijk gaat dit niet zeggen in welke kamer van je huis de iPhone is.

Ik denk niet dat je remote een iPhone die power off is kan aanzetten, het is wel een goed idee.

Misschien heb je nu meer aan een metaaldetector;-)

Bedankt voor je reactie. Ik zoek direct een strandjutter, want een investering in een metaaldetector zie ik niet onmiddellijk zitten. 🙂

Reageer