Beantwoord

Smartphone met abonnement

  • 25 October 2016
  • 5 reacties
  • 464 Bekeken

Recentelijk heb ik een GSM gekocht met een abonnement met 300 min en 3GB mobiel internet. (Smart +45)
Ik zie dat dezelfde abonnementen nu met 4 GB gegeven wordt.
Gebeurt er automatisch een upgrade van het bestaande abonnement? Indien dit zelf moet aangevraagd worden, wat is de extra kost?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 27 October 2016, 15:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Gunhaus,

De formules van joint offers (gsm met mobile abonnement) verschillen met de formules van stand alone (losse) abonnementen.

Groetjes,

Jos
Ik heb di bekeken met de nieuwe joint offers.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Gunhaus,

Je kan met je Smart+Phone 45 kostenloos omschakelen naar een Mobilus+Phone 45. Niet gelinkt aan het pack heb je dan 300min, onbeperkt sms'en en 4GB mobiel internet.

Als je echter ook je volledig pack laat omschakelen naar een Tuttimus dan kan je in dit pack met je Mobilus+Phone 45 onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en en 6GB surfen op mobiel internet.

Groetjes,

Antonella
Heb vandaag gebeld. Ik kan de overgang niet maken, gezien dit abonnement gekoppeld is aan m'n GSM. Indien ik verander is er contractbreuk.
Wat een soepelheid!
Mijn abonnement werd slechts 1 maand geleden geactiveerd. Een upgrade is dus niet mogelijk.:@
Reputatie 7
Badge +3
Gunhaus,

ik heb het hier voor alle zekerheid nog eens nagevraagd : mijn collega Antonella heeft gelijk : je kan wel switchen, je behoudt hetzelfde type abonnement met toestel, gelinkt aan een ander pack.

groeten

Tina

Reageer