Smartphone met abonnement

Smartphone met abonnement

8 Reacties

Sophie, Ik zie geen vraag !

Smartphone met abonnement... Eindelijk een smartphone! Alleen, ik krijg hem niet ingesteld! Ik heb hem opgeladen nadat ik de simcard heb geplaatst en daarna aangezet en dan vraagt hij de pincode dus die tik ik in en dan...NIKS ! Hoe werkt dat, staat daar ergens een soort 'enter'-knop op of zo? In de bijgesloten gids vind ik het niet terug 😞 En hoe kom ik mijn eigen nummer te weten? Dat staat nergens vermeld...dit is niet leuk! Help me aub. Groetjes, Cindy.

't zal wat afhangen van welke smartphone je hebt maar bij mij staat een OK op het aanraakscherm en als de code ingevoerd is moet ik gewoon de OK aanraken.

#122# en druk op Verzenden om je eigen nummer op te vragen
Beste, is het probleem inmiddels verholpen? Indien u nog problemen ondervindt, kunt u ons dan in een privébericht uw klantgegevens doorgeven? Dan kijken we het even voor u na. Met vriendelijke groeten, Eva

Hallo Eva,

met het risico dat ik klink als een nitwit: hoe verstuur je een privébericht? 😞 met vriendelijke groeten, cindy

p.s. internet wil niet en wachtwoord van mijn e-mail weet ik niet...

Privé bericht aan Eva sturen ⚊▶️ http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" jquery1389694219932="18 ◄▬klik-hier)

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Dag Elsa
Ik heb even je #122# ingegeven en op verzenden gedrukt.
Bij komt op mijn scherm "ongeldige aanvraag"..... ?