Vraag

Smartphone + abonnement bestellen lukt niet??

  • 6 May 2017
  • 0 reacties
  • 1488 Bekeken

Beste

Ik probeerde enkele weken geleden online een smartphone (Iphone 7) + abonnement te bestellen. Dit lukte niet. Ik kreeg telkens de foutmelding "Dit product Smartphone met abonnement(en) kan enkel besteld worden door de eigenaar van de klantenrekening."
Na twee telefoontjes naar proximus kreeg ik te horen dat dit kwam omdat ik al een smartphone + abonnement besteld had.
Dit klopt, mijn vrouw haar gsm nummer staat namelijk samen met mijn gsm nummer op één factuur. Mijn vrouw heeft een jaar geleden voor zichzelf een smartphone + abonnement besteld.
Geen probleem kreeg ik te horen. Gewoon de gsm nummers apart zetten. Formulier invullen en binnen brengen in de winkel.
Dit heb ik de volgende dag dan ook onmiddellijk gedaan.
Er stond een stagaire achter de balie. Hij bracht het met de glimlach in orde en we kregen ook een nieuwe sim kaart mee, terwijl de oude toch nog steeds werkt?? Vanwaar die nieuwe simkaart?

Nu vandaag (2 weken later) staan onze nummers (denk ik/hoop ik) apart. Ik wil dus die gsm bestellen en wat komt er op het scherm? "Dit product Smartphone met abonnement(en) kan enkel besteld worden door de eigenaar van de klantenrekening."

Kan er aub asap een oplossing aangeboden worden? Zonder al te veel telefoontjes en nog een stapel papierwerk.
Mijn oude gsm is kapot en ik zit nu dus zonder!

Ik begin stilaan wanhopig te worden.

Alvast bedankt voor de moeite

0 reacties

Geen reactie

Reageer