Beantwoord

smartphone + abo voor bestaande klanten

  • 15 April 2016
  • 2 reacties
  • 579 Bekeken

Beste,

Ik ben al meer dan 15 jaar klant bij proximus. Daarom krijg ik €3 per maand korting waarvoor dank. Nu wil ik echter gebruik maken van een aanbieding (Samsung galaxy A5 gold) gsm + abo voor €20 per maand (=€5 per maand extra voor 24 maanden). Ik zou echter graag mijn korting van €3 per maand willen behouden en dus 17€ per maand betalen ipv €20 (en na 24 maanden terug €12). Hoe moet ik dit aanvragen?

Met vriendelijke groeten,

Wendy.
icon

Beste antwoord door MarliesR 19 April 2016, 12:29

Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt voor de hulp!
Reputatie 1
Beste Wendy,

Het is zeker niet de bedoeling om bestaande klanten uit te sluiten op vlak van interessante promoties en geschenken. Voor deze reden stellen wij dan ook de volgende mogelijkheden ter uwe beschikking:

Indien u interesse heeft in de promoties in verband met GSM gecombineerd met abonnement kan u deze ook verkrijgen, al is dit via een andere procedure dan voor compleet nieuwe klanten.

U kan hiervoor terecht op onze website om een aanvraag in te dienen om van dit aanbod te genieten. Op deze pagina kan u klikken op "voorwaarden" in de paarse balk als u naar beneden scrollt. Waarna u kan u klikken op de "Voorwaarden van de aanbieding van smartphone + abonnement" waar u alle huidige toestellen in aanbod kan terugvinden die beschikbaar zijn voor bestaande klanten. Na het invullen van het formulier zal een collega van het Proximus team contact met u opnemen om uw aanvraag te bevestigen.

Verder kan ik u ook nog aanraden om via uw MyProximus account u in te schrijven voor ons getrouwheidsprogramma Premium Club/Bizz Club. Zodra u hierbij ingeschreven staat spaart u per factuur punten die u kan inruilen tegen vele geschenken waaronder filmtickets, bonnen voor winkels(Fnac, Inno, Neuhaus,...), belminuten, accessoires, GSM toestellen,....

Bent u nog niet ingeschreven op MyProximus?

Schrijf u gratis in op onze website.

Ik hoop van harte dat ik u met dit antwoord van dienst ben geweest.

Met vriendelijke groeten,

Marlies

________________________________________________________________________

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.

Reageer