Smartphone

  • 14 December 2015
  • 7 reacties
  • 530 Bekeken

Ik ben reeds jaren klant bij proximus. Mijn iphone is aan vervanging toe. Ik dacht via proximus een nieuw toestel te bestellen. Nu blijkt dat deze actie alleen is voor niet-proximus-klanten... Market strategie.... Persoonlijk vind ik dit niet kunnen dat u de klant niet zelfde voordelen bied dan een niet-proximus klant. Ik overweeg dan ook om mijn abo op te zeggen....

This topic has been closed for comments

7 reacties

bel eens naar 0800 22 800 om je klantengegevens door te geven dat ze kunnen nagaan of je in aanmerking komt
bel eens naar 0800 22 800 om je klantengegevens door te geven dat ze kunnen nagaan of je in aanmerking komt
Ik heb naar dit nummer gebeld en het is daar dat ze mij vertelden dat dit market strategie is voor het lokken van nieuwe klanten.
bel eens naar 0800 22 800 om je klantengegevens door te geven dat ze kunnen nagaan of je in aanmerking komt
Ik heb naar dit nummer gebeld en het is daar dat ze mij vertelden dat dit market strategie is voor het lokken van nieuwe klanten.

En dus niet voor bestaande proximus-klanten...
Ja en op twitter zie ik dat er soms anders gereageerd wordt dus krijgt daar ook maar een kop en staart aan , het zou nu wel kunnen dat het niet voor alle promoties werkt maar in sommige gevallen heb ik daar gezien dat het wel blijkbaar kan enfin ik kan je ook maar meegeven wat ik gelezen heb, zelf kan ik als doodgewone klant natuurlijk niks regelen voor u, spijtig genoeg ;-)
Natuurlijk is het bij alle firma's normaal wel zo dat promoties als doel hebben om nieuwe klanten te lokken, dat is wel een feit dat vast staat.
Juist telefoon gehad van proximus. Het blijkt dus wel mogelijk... Mss hun personeel op het nummer 0800 22 800 eens beter inlichten...
Reputatie 7
Badge +1
Juist telefoon gehad van proximus. Het blijkt dus wel mogelijk... Mss hun personeel op het nummer 0800 22 800 eens beter inlichten...
aandringen loont soms, en je niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Ik weet waar het vlugst gaat maar ik herhaal het niet meer :S