Beantwoord

Smartfone Samsung Galaxy SIII mini problemen.

  • 21 March 2016
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

Heb via Proximus mijn smartfone besteld met Premium punten en 100 euro,is al 2x opgestuurd voor herstelling(wat 14 dagen kan duren ) en probleem is nog steeds hetzelfde,als ik wil bellen(tel.)gaat beltoon niet en wordt de verbinding verbroken na een tijdje!Tel. volledig uitschakelen en terug opstarten met ingave pincode en de tel.functie werkt dan wel!Wel vervelend als je dringende hulp nodig hebt en jou tel.vertikt het om te verbinden!!
In de Proximus winkel al verschillende malen gemeld doch sturen mij wandelen omdat die GSM online is besteld en nog in garantie moet opgestuurd worden naar hersteldienst Dynafix!
Slechtse ervaring ooit ,online gsm Samsung kopen bij Proximus waar klantenservice hoog moet gehouden worden.
icon

Beste antwoord door MarliesR 23 March 2016, 12:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Beste Clement,

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Indien je een toestel besteld hebt via de Premium Club punten, dan is daar 2 jaar garantie op en wordt het toestel gratis hersteld (voor defecten binnen de garantie).

De herstelling gebeurt via een externe partner, namelijk Dynafix. Indien het toestel niet volledig volgens jouw wensen hersteld is, raad ik je aan om contact op te nemen met Dynafix zelf. Zij kunnen jou meer informatie geven over het defect in het toestel en wat er juist dient te gebeuren.

Dynafix is te bereiken via het nummer: 0800 15 690

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Klopt toestel is al 2x onder garantie hersteld(gratis met vele betalende tel.gesprekken met Dynafix en koeriersdienst) doch probleem blijft duren en is heel vervelend als ik dringend wil bellen of gebeld wordt werkt soms de tel functie niet en gaat wel werken na uitschakelen en weer opstarten met ingave pincode(wat toch enkele minuten in beslag neemt!)
Dag Clement,

ik begrijp zeker dat dit niet fijn is en raad je aan om nogmaals contact op te nemen met de dienst Dynafix (gratis nummer 0800 15 690). Je kan zeker aangeven dat je jouw toestel al meerdere keren tot herstelling hebt gestuurd en dat de storing nog steeds niet opgelost is.

Met vriendelijke groeten,

Jessica.

Reageer