Smart Wi-Fi (gratis gebruik van Wi-Fi Hotspots) via My Proximus

  • 12 January 2016
  • 2 reacties
  • 1236 Bekeken

Wist je dat het eenvoudig is om via de MyProximus app je Smart Wi-Fi te configureren? De app kiest voor jou de beste manier om in te loggen en configureert daar automatisch de gebruikersnaam en het paswoord. Dit op voorwaarde dat je ingelogd bent op MyProximus en dat je een gsm-abonnement en internet in een Pack hebt.

2 reacties

Inderdaad Smart wifi app wordt door velen gebruikt maar ik ben nog ouderwets denk ik en geef nog altijd de voorkeur om op de klassieke manier mijn hotspot te kiezen en zet ook deze wifi en data communicatie uit vooraleer ik mijn smartphone uitzet, om voor geen verassingen komen te staan van onverwacht veel verbruik !!

surf voor meer uitleg naar => gratis-smart-Wi-Fi
Lees daar ook zeker eens de voorwaarden.

Hebt uw geen Bizz Pack met mobiel abonnement bij Proximus
of gebruik uw de Smart Wi-Fi via uw laptop?
U kunt helaas geen gebruik maken van de Smart Wi-Fi ervaring.
Geen toegang tot Smart Wi-Fi?
•Als Proximus Internet-klant kunt uw wel gebruik maken van onze gratis Wi-Fi Hotspots.
•Activeer de Wi-Fi Hotspots op een Android of IOS smartphone of tablet.
•Activeer de Wi-Fi Hotspots op een ander toestel, PC of MAC.
=========================================
Surf waar en wanneer uw wil!
Met Smart Wi-Fi switch uw automatisch van 3G/4G naar wifi voor een stabiele verbinding zonder onderbrekingen!
En het is gratis!
Smart Wi-Fi = onderweg automatisch schakelen tussen mobiel internet en wifi
Dankzij Smart Wi-Fi switcht je mobiele toestel automatisch tussen 3G/4G,
je wifi thuis en één van onze 1,3 miljoen Proximus Wi-Fi Hotspots als je onderweg bent.
Op die manier blijf je surfen zonder onderbrekingen.
Alle klanten die een (Bizz) Pack combineren met mobiel, krijgen in november automatisch toegang tot de Proximus Wi-Fi Hotspots.
Een login of paswoord is niet nodig.
De klant activeert op een eenvoudige manier de toegang tot Smart Wi-Fi: eenmalig via één klik in de MyProximus app.
Smart Wi-Fi is gebaseerd op de beveiligde EAP-SIM technologie (EAP Extensible Authentication Protocol), die compatibel is met de meeste smartphones.
Dat garandeert de klant een veilige verbinding.
De Proximus Wi-Fi Hotspots zijn ook toegankelijk voor bedrijven als optie op de SIM-kaart van hun medewerkers, mits een maandelijkse bijdrage.
De gebruiker van de Proximus Wi-Fi Hotspots krijgt meer bandbreedte, en daardoor wordt de verbinding ook sneller en stabieler.
De servicekwaliteit is op alle Proximus Wi-Fi Hotspots dynamisch: ze wordt aangepast in functie van de bandbreedte op de modem,
die op dat moment niet gebruikt wordt door de eigenaar.
Met deze drie gloednieuwe oplossingen verwent Proximus zijn klanten met nog meer kwaliteit, die hen dichtbij brengt met wat voor hen belangrijk is.

Reageer