Vraag

Smart abonnement

  • 28 August 2016
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Jullie via de website contacteren is praktisch onmogelijk, "mail ons" geeft op zowat elke optie aan dat je moet bellen naar de klantendienst. Ik heb zelf op de klantendienst gewerkt en heb geen zin om weer een half uur naar het wachtmuziekje te luisteren. Het gaat anders om iets heel simpel, een generation connect herlaadkaart aanpassen naar een Smart+25, via de site bestellen is niet te doen want elke keer als ik product bestellen in het winkelwagentje aanklik krijg ik de melding dat er niets in het winkelwagentje zit. Dit gebeurt op 3 verschillende browsers en mijn smartphone. Hopelijk doen jullie er iets aan?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je het al geprobeerd via MyProximus? Als je klikt op 'een GSM nummer toevoegen' kom je op de site: Voeg je GSM abonnement toe aan je pack: kan ook om een bestaand abonnement aan te passen. Misschien dat het via een omweg wel lukt.
Probleem is dat het een nieuwe smartphone is, dus de app was nog niet geactiveerd via 3/4G, aangezien ik naar het abonnement overstap is het nogal belachelijk om nu 5€ ofzo te gaan herladen om rap effe wat mobiel internet op mijn kaart te zetten gewoon om op MyProximus te kunnen en het te kunnen aanpassen. Zeker omdat ik dan betaal voor de incompetentie van de IT-ers van proximus die er na zoveel jaren nog altijd niet in geslaagd zijn een deftig werkende website te maken... en dan begin ik nog niet over de interne programma's die gebruikt worden door de helpdesk e.d.

Reageer