Vraag

Slechte verbinding b-box2

  • 30 September 2016
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Wij hebben al enkele maanden slechte verbinding met de wifi , nochtans staat de b-box in dezelfde kamer als de pc.
Alles blijft hangen en we moeten altijd enkele keren proberen vooraleer hij verbinding krijgt.
Ik heb al verschillende kanalen geprobeerd maar geen echte verbetering.
Waar kan het dan aan liggen ?
Mvg.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Lindsay,

Ik stel voor dat je eens de modem reset.

Zie volgende link.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

Mvg,

OdB
Hallo, bedankt voor je antwoord .
we hebben hem gereset en hebben nu totaal geen Internet meer . Wat kan ik nog doen?
Mvf
Reputatie 7
Badge +4
Dag Lindsay,

Na een reset duurt het wel soms een 10 tal minuten eer de modem zicht zelf terug heeft ingesteld. Kan je mij via Pm anders je telefoon of klantnummer doorsturen ? Dan kijk ik het eens na.

kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Zodat iedereen kan mee volgen. De modem staat goed verbonden met ons. En heeft terug internet sinds gisteren 3/10 18:03 en 1,4GB verbuik tot middernacht.

Kan je eens kijken of je nog met de wifi verbonden bent? Wanneer je de modem reset wordt alles terug op fabriek instellingen geplaatst. Dus las je daarvoor de naam van het draadloos netwerk had aangepast en het wachtwoord dan werkt het natuurlijk niet meer. Je wifi naam is bbox2-909c

En op dit moment zijn er 4 toestellen aangesloten via wifi

28:5A:EB:7D:13:73

192.168.1.2

android-5917976ccd015cac

C0:C9:76:0A:C6:A2

192.168.1.3

80:1F:02:ED:6B:8A

192.168.1.4

3C:A1:0D:3E:27:C0

192.168.1.5

Mvg, Robrecht
Reputatie 2
Het is de logica zelve dat je alle instellingen die je zelf veranderd hebt in je b-box moet opnieuw invoeren na een reset naar fabrieksinstelling.

Reageer