Skynet Belgacom mailboxproblemen...........op regelmatige tijdstippen.

  • 27 August 2014
  • 4 reacties
  • 534 Bekeken


een van mijn mailadressen is : xxxxx@ skynet.be wat ik gebruik (en nodig heb) voor bepaalde doeleinden.


hierdoor kan ik mijn mails op elke pc lezen, terugvinden en opslaan'in the cloud' wat voor mij zeer interessant is.


maar de laatste tijd krijg ik meer en meer meldingen bij het opstarten van de skynet pagina en NA het ingeven van mijn persoonlijke gegevens dat mijn browsersessie verlopen is en ik opnieuw moet opstarten (???)


ook krijg ik regelmatig bij nazicht of er nieuwe mail is de melding ' FOUT' ... :er is een fout opgetreden,maar welke daar heb ik het raden naar.


als ik op het bewuste venster van de foutmelding klik dan verdwijnt deze om elke seconden nadien terug te verschijnen,maar eventuele nieuwe mail komt dan wel binnen.


ook krijg ik bij het verwijderen naar de prullenbak regelmatig de melding 'trashfolder ' te vol en kan niets meer bij,niettegenstaande hij leeg is?


met enkele keren de browsersessie te herstarten en van soms te switchen tussen postvak in, prullenbak, etc..... op mijn persoonlijke mailpagina lukt het dan meestal wel om mails te lezen, ontvangen en te verzenden maar praktisch is het niet en ik verlies er heel veel tijd mee.


ook heb ik dat fenomeen bij externe pc's die niks met mijn aansluiting te maken hebben.


het is niet de bedoeling om te werken met windows oulook office want dan kan ik mijn mail niet meer op andere pc's lezen.


het is ook niet de bedoeling om te werken via gmail, etc.............


iemand een idee?




4 reacties



het is niet de bedoeling om te werken met windows oulook office want dan kan ik mijn mail niet meer op andere pc's lezen.






IMAP


http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14358/~/waarom-is-imap-beter-dan-pop3%3F" target="_blank


http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/intro/a_id/13741/" target="_blank


mij gaat het erom om rechtstreeks via skynet.be ook mails te kunnen lezen en verzenden (zonder zorgen).



Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" jquery1389694219932="18 en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Reputatie 1
Badge
Je kan perfect in outlook tegelijk verschillende email-accounts gebruiken op hetzelfde ogenblik, en zorgen dat dat apart in je outlook verschijnt. Of dat pop3's zijn (die jij dus niet gebruikt) of IMAP speelt geen rol. Dus telkens moeten in en uitloggen om een andere email-account te gebruiken is helemaal niet nodig...


Ikzelf heb bv. 4 emailaccounts staan : de meeste via POP3, maar mijn Gmail is bv. een IMAP account...
en niet alleen met outlook met iedere mail client ik gebruik bv. windows live mail.

Reageer