Vraag

Simkaart stuk of niet ???

  • 2 June 2016
  • 5 reacties
  • 2401 Bekeken

Ik heb sinds vanavond een foutmelding op mijn telefoon/smartphone met name : SIMKAART NIET TOEGESTAAN MM#3 . Kan bijgevolg ook niet meer bellen , berichtjes versturen en dergelijke; Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn ? Is of was er en storing op het mobiel netwerk ? Is de simkaart stuk ? Of zou de telefoon stuk kunnen zijn ? Dit laatste lijkt mij zeer onwaarschijnlijk omdat ik de kaart ook tevergeefs heb uitgeprobeerd in een ouder toestel dat ik nog liggen had. Spijtig genoeg ook zonder resultaat ... Kan iemand mij hierbij helpen aub ?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dan vrees ik dat er een defect is aan die SIM kaart en zit er niks anders op dan om een nieuwe SIM kaart te vragen.
Reputatie 4
Badge +2
Of je SIM-kaart maakt geen goed contact doordat de contacten vuil zijn, je kan ze eens afvegen en zien of het probleem verdwenen is, zo niet zal je kaart vervangen moeten worden.
@Bert, als je de mogelijkheid hebt van uw simkaart bij iemand anders zijn toestel effen te steken , dan kan je al weten of het aan je eigen toestel ligt of niet.
ook nje toestel eens volledig uitzetten (eventueel batterij even uitnemen) en terug opzetten.
Reputatie 6
Badge +2
@Bert, als je de mogelijkheid hebt van uw simkaart bij iemand anders zijn toestel effen te steken , dan kan je al weten of het aan je eigen toestel ligt of niet.
ook nje toestel eens volledig uitzetten (eventueel batterij even uitnemen) en terug opzetten.


Hij heeft nochtans die SIM kaart in een ander GSM die hij nog liggen had gestoken en het werkte ook niet dus ligt het niet aan zijn huidig GSM maar moet die fout bij die SIM kaart liggen.
dan moet hij ook zijn toestel niet eens volledig uitzetten (eventueel batterij even uitnemen) en terug opzetten. :-)))
Mss er eens mee naar een Proximus center gaan waar ze kunnen testen doen ook.

Reageer