Vraag

Simkaart activatie

  • 27 December 2017
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

Hallo,

Gisteren een omwisseling van simkaart gaan doen in proximus center, ging na 2 uur actief zijn?

Gisterenavond gebeld en er zou vertraging zijn maar er was geen probleem gevonden met de activatie.
Vandaag dan toch maar even terug gebeld en blijkbaar is er niets geactiveerd in de winkel, mijn oude sim werkt nog maar ik zou terug naar de winkel moeten om dit te activeren.
Is er nu echt geen andere mogelijkheid om mijn gekozen producten vanop afstand te activeren? anno 2017-2018? of moet ik echt terug een uur in de file gaan staan in de shop?
Volgens mij heeft de dame van de shop alles correct gedaan want heb een mail met mijn nieuwe gekozen formules al gekregen.

mvg

3 reacties

Een bedenking: Ik begrijp nog altijd niet goed waarom dit 2 uur moet duren in de proximus shop waar ik al verschillende keren geweest ben voor zo'n omruiling gebeurt dit praktisch onmiddellijk en volgen ze dit direct op hun PC waar ze zien dat de oude gedeactiveerd is en daarna dat de nieuwe als actief staat.
Maar als zij het verkeerd doorgegeven hebben of er niet op gelet hebben dat de informatie niet correct doorgevoerd werd dan zal je inderdaad naar de proximus shop moeten terug gaan.
ik heb wel per mail onmiddellijk een pdf gekregen met een overzicht van alle producten die aangepast werden, waaronder het nieuwe simkaart nummer...
Eigenlijk weet ik ook echt de reden niet waarom ze dit bij proximus niet kunnen verder regelen en je daarvoor naar een proximus center terug moet want alle gegevens zijn trouwens al door de mensen in de proximus shop doorgegeven !

Reageer