Beantwoord

Simkaart

  • 24 January 2017
  • 7 reacties
  • 3036 Bekeken

Ik heb een simkaart en weet niet welk telefoonnummer er bij hoort.
zie bijgevoegde simkaart

icon

Beste antwoord door Martin 24 January 2017, 08:53

Bekijk origineel

7 reacties

via dit Forum kan u ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

of bellen naar 6000
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

wat wil u precies opvragen of doen?

Mvg,

Aw
Is een oud topic dat al opgelost was, maar M_016 heeft hier bijkomende info gegeven.
als je de sim in je gsm steekt en je belt #122# krijg je het oproepnummer te zien.
Bedankt voor je reactie. Maar dat is nu net het probleem. Het simkaartje zelf zit in één van onze toestellen in het bedrijf en we weten niet welke toestel bij deze kaarthouder hoort... toch bedankt!
Als ik #122# toets zegt die verbinding fout of ongeldige mmi code
Reputatie 7
Badge +4
Voor een beperkt aantal gsm kan bv. onderstaande overwogen worden:
Log in op MyProximus en klik op uw gsm-nummer. Klik op bekijk en configureer mobiele opties. U vindt uw pukcode terug onder PUK & Simkaart onder de box Diensten.

Voor een groot aantal toestellen (= groot bedrijf) uw Proximus account mgr inschakelen (= vragen dat Proximus IT een query -klantennummer/telefoonnummers/PUK-code - maakt om - als service - het betrokken gekoppelde telefoonnummer binnen de x dagen terug te vinden)

Reageer