Vraag

sim vergrendeld


Op de webside zie ik dat de 0800 22 800 7 dagen op 7 bereikbaar is ?
Als ik bel val ik op een IVR die mij zegt dat de dienst gesloten is?
Waar en hoe kan ik een storing melden?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als je sim geblokkeerd is, en als je de klantendienst niet kan bereiken, dan kan je die normaal ook deblokkeren met je pukcode. Als je die niet meer kent, vind je die via MyProximus: mijn producten: GSM nummer: diensten: actief:ontgrendel uw kaart met de pukcode.
Zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/puk-code-sim-kaart-deblokkeren.html
Zou dat soms kunnen helpen?
Zie ook bijlage: MyProximus, rechts onderaan.


Je kan ook via de klantendienst je pukcode opvragen; optie 5: pukcode opvragen, maar om veiligheidsredenen zal men daarvoor je klantennummer vragen. Ik dacht wel dat die dienst werkte.
mss het nummer 6000 of +32 475 15 60 00 (gratis) bellen daar reageren ze wel denk ik in het weekend, alhoewel ik daar ook soms van hoor af en toe dat er niet gereageerd wordt !!!!!
Dank aan beiden ik denk dat ik het tweede zal proberen.
Marleen toestel geeft als boodschap Sim vergrendeld invoer van PIN of PUK lukt niet ik krijg telkens de boodschap dt ik nog 3 maal mag proberen.

Het vreemde is dat ik nog wel SMS en kan ontvangen en sturen. bellen lukt niet meer . Ik vermoed dat op netwerk niveau een aantal parameters veranderd zijn.
Elsa, 6000 werkt blijkbaar ook niet op zondag ... Vreemd dat op de website 7/7 vermeld wordt . Creert een foute verwachting . Ik maandag vragen om dit aan te passen.
Reputatie 7
Badge +6
Anders probeer je het maar eens via Twitter of zouden ze daar op zondag ook stil vallen?
Heb je je toestel trouwens al eens volledig afgezet en dan weer aan?
Laat zeker eens weten wat het probleem EN de oplossing was.
Succes!
Proximus twitter- en Facebook pagina op zondag is zo dood als een pier 😉
Reputatie 7
Badge +6
😉 😉 ;)
Ik zou er morgen trouwens eens mee naar een Proximus center stappen.
Inderdaad het beste van er naar toe te stappen want tegenwoordig weet je nooit wie er al dan niet gaat staken 😉 en waar je met de wagen nog door kunt :)
NB: ik kon blijkbaar niet antwoorden op je pb, om één of andere reden, maar ja je kan dat en mss heb je het zelf al gevonden.
Helaas is SIM nog steeds vergrendeld , bellen gaat niet maar SMS' en nog steeds wel .

ik volg de raad van Marleen .Morgen ga ik naar Proximus ik ben benieuwd wat de oorzaak zou kunnen zijn en of zij dit kunnen oplossen

Ik hou jullie op de hoogte
Zeker doen en bedankt om ons op de hoogte te willen houden
Mvg, Elsa

Reageer