Beantwoord

Sim kaart koppelen

• 10 januari 2016
  • 2 reacties
  • 388 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Kan ik deze gsm nummer 0471XXXXXX kopellen met een tweede SIM kaart, zodanig dat ik met twee gsm's het zelfde nummer kan gebruiken. Wel is waar één tegelijkertijd. Zie onderstaande bericht.

Geachte mevrouw, geachte heer G.,

We hebben uw aanvraag via e-mail goed ontvangen. Onze teams zullen u zo snel mogelijk antwoorden.

Hieronder vindt u de informatie in verband met uw aanvraag.

Categorie: Mobiele telefonie
Betreft: Ik heb een technische vraag

Uw aanvraag:
Geachte mijnheer, mevrouw. Onderaan ziet u de twee SIM kaarten met deze nummer 0471XXXXXX simkaartnummer: 21000XXXXXXXX deze was gedeactiveerd en zou graag deze terug activeren met behoud van onderstaande SIM kaart. simkaartnummer: 2100XXXXXXXXX Indien er nog vragen zijn dan mag je die gerust stellen. Met vriendelijke groeten. Jeroen G.

Deze e-mail is een automatisch antwoord via onze computersystemen. Reacties op deze e-mail zullen dan ook zonder gevolg blijven. Voor alle verdere vragen kunt u steeds op www.proximus.be/contact terecht. Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Proximus Webteam
icon

Beste antwoord door Elsa 10 januari 2016, 21:39

Op de Proximus site staat alvast het volgende :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_same_nb/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/2-sim-kaarten-met-hetzelfde-nummer.html

wat je wel moet op letten:
Zet steeds de ene gsm uit alvorens u de andere aanzet.
Als u per ongeluk beide gsm’s hebt aangezet, dan schakelt u best beide toestellen uit.
Zet daarna enkel de gsm aan die u wilt gebruiken.
Bekijk origineel

2 reacties

Op de Proximus site staat alvast het volgende :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_same_nb/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/2-sim-kaarten-met-hetzelfde-nummer.html

wat je wel moet op letten:
Zet steeds de ene gsm uit alvorens u de andere aanzet.
Als u per ongeluk beide gsm’s hebt aangezet, dan schakelt u best beide toestellen uit.
Zet daarna enkel de gsm aan die u wilt gebruiken.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo,

ik heb je gsm-nummer en SIM-kaartgegevens verwijderd uit je post.
Best wel opletten met het delen van zulke gegevens, iedereen kan meelezen!

Vriendelijke groeten,
Bram

Reageer