Silverlight en Proximus TV

  • 27 September 2016
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

Hallo

In de digitale wereld waar we spreken van digitale TV kan dat toch niet dan Proximus blijft werken met silverlight. Vele browser ondersteunen dit niet en als zelf "Edge" het niet ondersteund weet je toch dat je daar dringend moet van afstappen.

Mensen vragen al langer dan vandaag om te moderniseren. Mensen met weinig kennis van computers moeten plots een andere browser downloaden! Zeker voor die mensen vind ik het erg. Ikzelf kan me sneller aanpassen maar vindt het toch vreemd dat proximus hier niets aan doet. Er zijn zelf volgens mij geen toekomstplannen om dit meteen te upgraden.
Misschien zijn er te weinig mensen die gebruik maken van het platform? Wel proximus ik geef u het antwoord! Upgrade gewoon naar een ander systeem.

Ik hoop dat iemand dit leest en dit terecht komt bij iemand die er iets kan aan doen...

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Je kan toch met de Proximus TV app werken uit de Windows store !
Heb je geen browser of SL meer nodig.
Reputatie 3
Voor de Mac, is er daarvoor ook een oplossing?
Hallo

Ik was me er niet bewust van dat er nu ook een windows app bestaat.

Dankuwel om dit te laten weten Contron!

Toch blijft het probleem bestaan vind ik. Ook de browserversie moet vlot werken met ALLE browsers!
.....

Toch blijft het probleem bestaan vind ik. Ook de browserversie moet vlot werken met ALLE browsers!


Werkelijk ? alhoewel dat zou moeten is dat nog niet eens het geval voor honderden andere, niet PX applicaties die browser gerelateerd zijn !
.....

Toch blijft het probleem bestaan vind ik. Ook de browserversie moet vlot werken met ALLE browsers!


Werkelijk ? alhoewel dat zou moeten is dat nog niet eens het geval voor honderden andere, niet PX applicaties die browser gerelateerd zijn !


Natuurlijk geen excuus voor PX natuurlijk!
Reputatie 3
Net zoals myproximus dikwijls mank loopt zowel web- als app gebaseerd.

Reageer