Beantwoord

Silverlight

  • 28 July 2016
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Via google chrome wil ik proximus tv kijken, ik krijg de melding om silverlight te installeren.
Wanneer ik dit download, krijg ik steeds de melding dat dit programma al geïnstalleerd is.
Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door SamuelD 28 July 2016, 19:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

De Proximus TV app is compatibel met Internet Explorer 8 (of hoger) en Firefox, en dus niet met google chrome , voor meer info zie:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer...

Met vriendelijke groeten,

Samuel
en waarschijnlijk ook niet via microsoft edge (browser)?
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad, ook niet met microsoft edge. Mvg, SDB
Reputatie 6
Badge +2
Normaal moet dat ook gaan met Safari.
Reputatie 7
Badge +1
Hopelijk zijn nu ook aan het werken aan een nieuwe webapplicatie zonder Silverlight en gebaseerd op de Proximus YV app., zodat we eindelijk ook serveropnames (nPVR) op PC of laptop kunnen bekijken. Bij Telenet kan dat al veel langer met Yelo TV, al kan het, net als bij de Px TV app. , niet voor alle opnames (een kwestie van rechten geloof ik), waardoor die enkel via decoder of digicorder kunnen bekeken worde). Bij Telenet trouwens ook maar alleen als je ook een Telenet internetverbinding hebt. Ik heb enkel dig. TV bij hen (25.15€ incl. kabelaansluiting en digicorderhuur), en kan Yelo TV dus enkel gebruiken om te raadplegen, maar niet om TV te kijken, te programmeren of af te spelen. Bij Proximus is de optie "enkel TV" trouwens niet voorhanden in het aanbod.

Reageer