Beantwoord

shop films

  • 3 February 2016
  • 17 reacties
  • 357 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hola,

Heb gisteren naar de film Ender's Game gekeken. op het scherm : " In mijn abonnement, prijs 0,00 euro. " ( Nog een geluk !! )
Nu zie ik op de site : proximustv.be/nl/film/1004006590/ender-s-game de opmerking :
Gratis voor de abonnees van Movies & Series Pass.
Ik heb geen abonnement bij M&S Pass. Begrijp het gratis niet goed.

Groetjes
icon

Beste antwoord door vanpeter 4 February 2016, 16:09

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 2
Badge
Hola,

Kreeg na eenvoudige vraag volgend antwoord :

"
Het Proximus Team
25 minuten geleden
Dag vanpeter,
De extra opties zijn verwijderd en ik heb hiervoor een creditnota tbv 10,45 euro opgemaakt.
Mvg,
Jos
"

Snelle en correcte reactie noem ik dat.

Groetjes

peter V
zo stuur je een privé bericht naar proximus team => Het Proximus Team / klik hier
Reputatie 7
Badge +6
Heb je soms een maand gratis M&S Pass gekregen? Ga eens kijken of die optie geactiveerd is in MyProximus.
MVG
Reputatie 2
Badge
Marleen,

Heb niets geactiveerd. Zou niet weten hoe.
Heb nog een vraag, de kleinkindjes kijken naar Nick jr. Nu zie ik dat die zender in een boeket zit, dat ik ook niet heb geactiveerd.
Er komt ook geen melding bvb " is niet in uw pakket " ( zoals bij Telenet ).

Groetjes
Reputatie 3
Badge
Dag vanpeter,

Graag via een privébericht aan ' Het Proximus Team ' uw klantgegevens, dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Mvg,

Jos
Reputatie 7
Badge +6
Ben je een nieuwe klant voor Proximus TV? Dan zou het wel kunnen zijn dat je een maand lang gratis ALLE zenders kunt bekijken. Nu, met dat privé bericht wordt het hopelijk allemaal duidelijk.
Reputatie 7
Badge +6
Ha, als dat zo is: prima voor de kleinkinderen met dit weer en vakantie met nog meer slecht weer voor de boeg !;)
Reputatie 2
Badge
Marleen,

inderdaad nieuwe ( tot hiertoe ontgoochelde ) klant van proximus sinds 09 dec 2015. kom van telenet.
dus één maand gratis is al voorbij.

groetjes
Reputatie 2
Badge
Ben je een nieuwe klant voor Proximus TV? Dan zou het wel kunnen zijn dat je een maand lang gratis ALLE zenders kunt bekijken. Nu, met dat privé bericht wordt het hopelijk allemaal duidelijk.

ik ben niet zeker of dit nu nog zo is.Vroeger was dit inderdaad zo dat men een maand lang gewoon kon worden aan alle zenders die belgacom toen uit zond.Maar omdat het ook al lang geleden is weet ik niet of dit nu nog zo is.
Reputatie 7
Badge +6
@Vanpeter: dan zal je via dat privé bericht de oplossing van het raadsel moeten krijgen. Laat ons eens weten hoe het afloopt.
Reputatie 2
Badge
Marleen,

Vraag gesteld aan " het proximus team " en volgend antwoord gekregen :

"Op 28/12 werden bij u de volgende opties geactiveerd : All foot, Movies & Series pass en boeket multi. Dat verklaart waarom u die pakketten ( 1 maand gratis) kon bekijken. Indien u ze niet meer wenst, dan dienen ze opgezegd te worden."

Groetjes
Reputatie 7
Badge +6
Ik dacht dat die dan na 1 maand automatisch gestopt werden, dus nu zou je al de opties die je niet meer meer wenst maar beter vlug deactiveren of opzeggen via de klantendiens of via MyProximus.of dat wordt een gepeperde rekening en zeg er maar bij dat je dat allemaal NIET had gevraagd.
Nee dat is iets waar er veel over klagen, zelf mijn gebuur kwam enkele maanden geleden binnen en zei is dit niet schandalig ze laten dit gewoon doorlopen en ik heb dat toch niet gevraagd enz.....
maar na enkele keren gebeld te hebben met de klantendienst heeft hij alles teruggekregen via kredietnota,
Reputatie 7
Badge +6
Dat mag ik hopen, zeg.:@
Reputatie 2
Badge
In mijn tijd was dit in ieder geval helemaal anders.Dan kreeg je alles,het hele gama van Belgacom,buiten het voetbal.Maar toen bestonden nog die goedkope paketten.Hoe kan vanpeter nu een contract afsluiten als hij niet weet wat dat inhoud het gene hij daar een maand gratis bij krijgt.Als je daar een belgacom kiosk binnengaat staan daar 2-3 dames en dan heb je daar al rijen wachtende klanten.Dat is niet op één twee drie uit ge legt.Bij mij kreeg je dus het volledig arsenaal en na een maand had je dus de basis zenders nog.Of je moest al paketten genomen hebben.
Reputatie 7
Badge +6
Hoera!
Reputatie 6
Badge +2
Zo moet dat zijn.

Reageer