Settings BBox2 opslaan

  • 3 September 2014
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Beste lezers,


in tijden dat er in de media voortdurend gewaarschuwd wordt voor stroomonderbrekingen deze winter (en dat ik bij de gelukkig ben die in een zone woon die kan afgekoppeld worden) stel ik mij de vraag of het mogelijk is om de settings van mijn Bbox2 in een bestand op te slaan. Als er daarna terug stroom is, dan kan het bestand gewoon terug ingelezen worden. Maar misschien is mijn vraag overbodig en blijven de settings bewaard bij een stroompanne, geen idee.


Heeft er iemand een idee hoe we dat voor elkaar zouden kunnen krijgen of moet ik mij geen zorgen maken? En nee, een UPS is geen optie...


Alvast bedankt voor jullie reactie!

3 reacties

Deze gaan inderdaad niet verloren ik zet trouwens iedere dag mijn Bbox2 zonder stroom 's avonds.
Reputatie 1
Badge
Vroeger wel : toen was ik bv. telkens mijn reservaties kwijt als ik mijn Bbox2 weer eens moest herstarten (of als ze eens een firmware update hadden gedaan). Maar de laatste tijd heb ik daar ook geen last meer van. Blijkbaar hebben ze toch de truuck gevonden om die settings te behouden bij een restart.
Dat is toch al een tijd geleden dat de settings verloren gaan bij rebooten van de bb2 modem , nu valt dit nog wel voor bij de bbox3

Reageer