Service beneden alle peil..

  • 27 September 2017
  • 0 reacties
  • 239 Bekeken

op 17 juli werd een aanvraag ingediend voor de installatie van adsl..ttz, een overname van een bestaand abonnement. dit bleek onmogelijk zonder de opzegging van de vorige contractant, en na dat die gebeurde was de komst van een "lasser" plots vereist. Meerdere oproepen en meerdere mails en telefonische dubbelchecks later werd de afspraak op 25/09 niet nagekomen(men had al eens een nieuwe afspraak ingegeven op een verkeerd adres bij de klantendienst intussen ook en opnieuw moesten we bellen). Geen technieker gezien. Waarom de lijn operationeel was en nu niet simpelweg opnieuw kan geactiveerd worden is en blijft een raadsel bij alle gecontacteerden binnen Proximus. De lijn heeft gewerkt bij onze intrek hier tot de opzegging door de vorige klant, Ann Lambert.

Nu reeds drie dagen oproepen naar klantendienst/planningsdienst/ storingsdienst.. 10h gesprekken.. maar op 28/09 nog steeds geen Proximus interventie. al 7x ging men terugbellen ... nog geen oproep gekregen en zeker geen oplossing. meer dan 2 maand later , geen aansluiting. Technieker alarminstallatie en installateurs elektrische rolluiken mogen nu nogmaals langskomen in het verre Daverdisse(wij zijn van Geraardsbergen)..gevolg meer dan 1000€ extra kosten. Een nieuwe datum kunnen we krijgen, maar dat is zo betrouwbaar als de vorige. In meer dan 2 maand bent U nergens in geslaagd, en nu kan het in 1 week wel?

Een simpele her-activatie volstond. Upgrades konden later gebeuren.
Twee techniekers mogen nu terugkomen wat een enorme meerkost wordt.
Installateur alarminstallatie : Sven Mathijs, elektriciteitswerken uit Geraardsbergen
Derito(uit Pollare): plaatsers van ramen en elektrische rolluiken die via internet bediend kunnen worden.
Niemand kan testen of aansluiten want Proximus komt zijn afspraak, zonder verwittigen, niet na.
Nieuwe interventie op 350km van huis, verplaatsingskosten en extra tijden ter onzen laste bijgevolg.

Dit kunnen we onmogelijk zo laten.. de kostprijs die hiermee gepaard gaat zal verhaald worden op Proximus.
Meester Geert Van Israel, Heldenplein 2 in Herne zal eerstdaags de nodige stappen ondernemen op basis van alle e-mail en telefoonverkeer van Proximus naar ons en omgekeerd.
Bipt zullen we alvast aanspreken over alle mogelijk stappen die we kunnen nemen naar aanleiding van de mails van Proximus en de tracering van alle gesprekken.


Klant 617197043


Tot vrijdag zijn de techniekers hier.
Vrijdag geen Proximus, nooit geen Proximus, en alle mogelijke procedures zullen gehanteerd worden voor elke meerkost , alsmede vergoeding voor de verloren dagen en schadeclaims die in elke vorm toepasbaar zijn.
Wij kunnen niet de dupe zijn van de slechte werking van de Proximusdiensten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer