Serieuze bug in Belgacom tv

  • 23 December 2012
  • 3 reacties
  • 830 Bekeken


Ik zit al een tijdje met een lastig probleem met onze decoder. Het probleem doet zich voor met een programma of film die we opgenomen hebben op de server. Als ik de het opgenomen programma iets wil verder doorspoelen kan je niet meer op play drukken. Je kan nog pauzeren , terug en verderspoelen. En stop drukken werkt ook. De enige manier om dus verder te kijken is dus op stop drukken en dan verder kijken vanaf laatst afgespeeld. Kan er hier soms iets aan gedaan worden? Dit is het nieuwste model van decoder. En ik vraag mij ook af waarom dit allemaal niet sneller opgelost wordt. Er komen om de zoveel tijd nieuwe decoders uit en ok elke keer iets sneller , maar steeds zitten er verschillende bugs in. Ik heb al gans mijn leven Belgacom gehad en zal het ook altijd blijven gebruiken. Maar zou toch graag hebben dat die kleine dingen eindelijk eens opgelost worden. Bv ook de trage menu's het is nu de laatste decoder , zit op een 30m profiel dus daar ligt het ook niet aan. Volgens mij ligt het gewoon aan de software die er op staat.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


VierHD en VijfHD zijn nog maar sedert kort voor nPVR beschikbaar (en staan nu dus ook in de online TV-gids), dus die gingen voordien alleen op de harde schijf (PVR) en gaven dus conflicten met andere PVR-geplande opnames. De enige oplossing was toen het programma op VierHD te behouden en de andere niet, en die laatste dan daarna vanuit de TV-gids (of online) in nPVR te programmeren (indien van voorziene zenders natuurlijk)

Reputatie 7
Badge +1


Er zit geen enkele buitenlandse zender in het pakket voor Vlaanderen. Wél voor Franstalig België. bv. TF1 France 2

Reputatie 7
Badge +1


Weinig kans dat die er bijkomt. In wezen gaat het enkel om belgische zenders. Best dus eerst Eurosport PVR (op de harde schijf ) programmeren via de decoder, en dan daarna de andere programma's v. belgische zenders. Online kan je altijd v. belg. zenders programmeren en niet van andere zenders.

Reageer