Serieopnames (PVR) met V4-decoder

  • 24 August 2015
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Ik stel sedert enige dagen vast, dat het programmeren van serieopnames problematisch is. Als je bij de optie 'verwijderen' voor 'nooit' kiest, gaat de programmatie niet door. Ook het veranderen van de eindtijd van 30 naar 20 of 15 minuten kan al voldoende zijn om de programmatie te doen fout lopen. Als je niks aanpast na de 'alle afleveringen'' keuze (staat standaard op 10), gaat het blijkbaar wél. Daarna de opties aanpassen in de lijst van 'geprpgrammeerd' lijkt wél te lukken. Bizzar probleem dus.

3 reacties

Die opnames hebben toch al dikwijls voor perikelen gezorgd, 'k vraag mij af wat het gaat worden eens serieopnames mogelijk worden via nPVR !
Reputatie 7
Badge +1
Ik ga het hier even afwachten Elsa. Je weet dat ik blijf proberen, dus staat het nu wel in de lijst van geprogrammeerde opnames. En het ging wél over programma's die dagelijks voorkomen. Als je bij het programmeren in het popup-scherm komt met de keuze de standaard instellingen (5 minuten voor, 30 minuten na en verwijderen indien schijf vol) wijzigen ja of neen, loopt het fout denk ik. Als je die default-instellingen aanvaardt, staat daar ook als standaard 10 afleveringen i.p.v. alle afleveringen. Maar als je de default-instellingen aanvaardt met 'neen', kan je dan toch vanuit de lijst van geprogrammeerde opnames bij de eerste aflevering in de 'opties' de instellingen nog aanpassen. Maar dat is wél extra-moeite, en dat was voorheen niet zo. Ik heb nog geen FacR gedaan (wél een herstart) omdat dan al mijn nPVR online geprogrammeerde opnames weer dubbel zullen staan in de decoderlijst, wat dan weer alleen te corrigeren is door zowel de decoderlijst als de onlinelijst systematisch te wissen en alles terug online weer op te bouwen. De laastte tijd durft er ook al wel eens een online geprogrammeerde opname in het maquis te verdwijnen, wat ik dan stoicijns via TV replay+ recupereer. Maar ja, dat kan niet de bedoeling zijn hé. Niet startende nPVR-opnames (niet altijd maar wel meestal steeds met dezelfde programma's) kan ik nu systematisch (dus altijd) oplossen met het even uittrekken van de UTP uit de ontvangst PLC; waarvoor nog steeds dank voor de tip!ja
Heb je dat ook doorgegeven aan de medewerkers zodat ze dit kunnen doorgeven aan de bevoegde dienst, je kan natuurlijk ook wachten tot ze het lezen of je kan het ook via Twitter of Facebook melden.

Reageer