Serie opname maar andere serie...

  • 24 September 2012
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken


Ik neem al enige tijd op Acht de serie Intelligence op.


Gisteren wou ik de aflevering bekijken en er is een andere serie opgenomen, mijn serie stond erna geprogrammeerd maar is uiteraard niet opgenomen.


Kan de aflevering ook niet herbekijken op aanvraag, leuk natuurlijk als je al een hele tijd aan het volgen bent en opeens een stuk moet missen.


Is er een manier om toch die aflevering op de kop te tikken ?


Vrgr







1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Neen Susy, je ziet dat juist, maar de zenders veranderen hun programmatie soms op zeer korte termijn, zodat ook de electronische TV-gidsen dit niet kunnen opvolgen. Ook de TV-gidsen in de tijdschriften hebben minstens een week nodig om dat nog gedrukt te krijgen d.w.z. dat die eigenlijk 2 weken nodig hebben, want het weekprogramma van de volgende week wordt altijd gegeven. Alleen op de website van de betreffende zenders staat het soms vermeld (ook niet altijd). Je bent dus altijd de pineut...Wél spijtig dan Acht niet de mogelijkheid biedt dit via TV op aanvraag te herbekijken. De schuld ligt hier duidelijk bij de zender, waar ze er blijkbaar van uitgaan dat iedereen er zijn bed bij maakt als zij iets kortstondig aanpassen. Maar 't is bij bv. VTM niet beter: die durven ook plots een programma omwisselen of er een tussenschuiven. Eeen paar weken geleden hebben ze op zondagavond een herhaling van 'Clan' tussengeschoven waardoor de laatste aflevering van 'Bloedverwanten' een uur opschoof. Gelukkig was dat wél op Iwatch op te vissen...

Reageer