Samsung TV

  • 6 February 2017
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Reputatie 1
Beste Proximus,

Klantnr.615794062 . Onlangs had ik op 12jan2017 tss 11u en 15u telefonisch contact met jullie commerciële dienst(welke callcenter weet ik niet). Die agente die ik die donderdag 12jan aan de lijn had zou een dossier hebben aangemaakt(tittimus voor de Samsung tv) die agente had mij gezegd dat ik zou gecontacteerd worden door iemand van de commerciële dienst tot op heden nog steeds geen telefoon van die dienst. Ik heb toen 23jan 2017 nog eens gebeld naar de commerciële dienst en die vriendelijke agente heeft mij gezegd dat er geen dossier was aangemaakt op 12jan 2017 ik was toen enorm aangedaan omdat ik dit niet gewoon ben van zo een grote profider als Proximus om mij iets wijs te maken via de telefoon en ook geen goede reclame voor Proximus in mijn ogen werken in die callcenters bende amateurs die van niets kennen. Omwille van die reden ben ik genijgt om mij te gaan informeren bij Telenet en mijn dossier over te maken naar Test Aankoop. Ik hoop van harte dat jullie het telefonisch gesprek van 12jan 2017 onderzoeken en tevreden ben ik echt niet meer(bende cowboys).
Met vriendelijke groeten.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste Bouchra,

Er zijn wel degelijk dossiers opgesteld ivm je vraag voor promotoestellen

Momenteel is een werkgroep de aanvraag aan het groeperen om de afhandeling verder te zetten.

Omwille van de grote aanvraag kan niet alles dadelijk worden voldaan

Wordt vervolgd

Groeten

Tina

Reageer