Samsung S5 neo nog niet geleverd

  • 29 February 2016
  • 13 reacties
  • 675 Bekeken

Bijna 2 weken geleden een aanvraag ingediend voor de samsung s5 Neo als bestaande klant.
Kreeg een mail dat een medewerker me ging contacteren maar tot nu toe nog niks gehoord en nu zag ik op de site van proximus dat de samsung S5 Neo niet meer als bestaande klant kan aangevraagd worden !!
Dus zal ik weer van een kale reis terugkomen zoals gewoonlijk bij proximus.

13 reacties

Same here 😞
Ook hier het zelfde maar dan voor de Huawei P8 als bestaande klant. Twee weken geleden aanvraag gedaan en bevestiging gekregen aan telefoon.
Volgens medewerker was het druk en proximus zou me een van de volgende dagen contacteren. Na een week terug gebeld en wat dacht je "weer te druk",
Proximus zou wel terug contact opnemen. Gisteren telefoontje gekregen en wat bleek GEEN Huawei meer beschikbaar, alhoewel veertien dagen terug besteld en bevestigd. Dan maar voor de Samsung S5 neo gegaan en......niet meer beschikbaar. (HA-HA)
Ik denk dat er eerst aan de nieuwe klanten is gedacht en dat degene die jaren klant zijn gewoon opzij worden gezet.(ons geld hebben ze toch al) BEDANKT PROXIMUS !!!!
Hoop dat dit in orde komt anders zie ik wel eens verder.:@
Ik heb vandaag ook telefoon gehad van Proximus en er waren geen Samsung S5 neo's meer in stock maar er zouden er wel terug binnenkomen.
Nu alleen hopen dat het niet te lang gaat duren...
Samsung galaxy S5 terug te bestellen voor 49 euro (zie site). Dus terug binnen......maar voor vaste klanten ????? :?
Samsung galaxy S5 terug te bestellen voor 49 euro (zie site). Dus terug binnen......maar voor vaste klanten ????? :?

Dat stond al op de site toen ze mij belden dat er geen meer waren LOL
Reputatie 1
Ik ben de hele blije bezitter van die Samsung Galaxy S5 Neo. Op maandag 1 februari 's morgens vroeg deed ik mijn aanvraag en op donderdag kreeg ik bevestiging dat de telefoon de week erop zou geleverd worden, hetgeen ook gebeurd is. Mijns inziens moet je kort op de bal spelen. Voor de Huawei was ik ook schromelijk te laat.
😳
Vandaag ook telefoon gekregen van proximus :)
Samsung S5 neo zou dinsdag geleverd worden (ze hadden wel maar alleen zwarte in voorraad)
Jullie hebben geluk gehad dan want ik nog niks vernomen pfff 😠
Vandaag is mijn Samsung Galaxy S5 Neo toegekomen..me happy 🙂
Reputatie 1
Badge
Ik heb ook 2,galaxy s5 neo besteld, maar de klantendienst zegde me zet ze allebei op jou naam is makelijker. Nu hoor ik dit niet mogelijk is.
Nu hebben wij er een ander nr moeten bij nemen.
Probleem is nu de bestelling niet aankomt bij de eschop, software problemen. Maar kan ik nu mijn 100 euro die ik betaalde terug vragen? En de gsm ergens anders kopen?
Reputatie 1
Badge
Ook hier het zelfde maar dan voor de Huawei P8 als bestaande klant. Twee weken geleden aanvraag gedaan en bevestiging gekregen aan telefoon.
Volgens medewerker was het druk en proximus zou me een van de volgende dagen contacteren. Na een week terug gebeld en wat dacht je "weer te druk",
Proximus zou wel terug contact opnemen. Gisteren telefoontje gekregen en wat bleek GEEN Huawei meer beschikbaar, alhoewel veertien dagen terug besteld en bevestigd. Dan maar voor de Samsung S5 neo gegaan en......niet meer beschikbaar. (HA-HA
Ik denk dat er eerst aan de nieuwe klanten is gedacht en dat degene die jaren klant zijn gewoon opzij worden gezet.(ons geld hebben ze toch al) BEDANKT PROXIMUS !!!!


Hoop dat dit in orde komt anders zie ik wel eens verder.:@


Heb jij dan u centen terug gekregen? Ik heb ook reeds 2 keer 49 euro betaald
Ik geef ze nog 2 dagen voor ik overstap naar andere provider om me te contacteren, vervolgens zal ik ooit wel eens weer nieuwe klant worden.

En het zal geen grap zijn!!
Reputatie 1
Badge
Ik heb bestelling geannuleerd, wacht op terug betaling nu. Het netwerk van proximus is Veel beter dan mobistar daarom ik bij hen blijf. Op ons buiten verblijf hebben we prima 4g,met mobistar niet.

Reageer