Vraag

Samsung Galaxy A5 (2016) met Smart +20 abonnement

  • 4 May 2016
  • 6 reacties
  • 544 Bekeken

Bijna 20 jaar klant bij Proximus (Belgacom) en uiteindelijk toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en bij een Proximus Center gevraagd of wij als trouwe klant ook niet eens konden gebruik maken van die mooie promoties met leuke gsm-toestellen. Weliswaar moet je 24 maanden klant blijven maar dat was nu niet meteen een onoverkomelijk probleem als je al zolang klant bent uiteraard. Antwoord : kan zeker meneer maar daarvoor moet u bellen naar de klantendienst of online een aanvraag indienen.

Zo gezegd, zo gedaan en dezelfde dag (nu zo'n 10 dagen terug) werd de aanvraag door een vriendelijke dame van de klantendienst in orde gebracht. Men zou mij hiervoor nog opbellen., klonk het ...

Tien dagen en twee nieuwe telefoontjes naar de klantendienst (waarvan één helemaal niet zo vriendelijk) sta ik nog steeds even ver. De aanvraag is wel gekend maar "men zal mij nog opbellen" en "het is nogal druk met die promoties". Klantendienst zou een mailtje sturen naar de desbetreffende dienst en die behandelden ze vrij vlug dan klonkt het ook nog.
Helaas nog steeds zonder (re)actie tot op heden.

Mijn vraag : hoelang moet het in godsnaam duren vooraleer iemand daar op de bevoegde dienst de hoorn opneemt en besluit om die trouwe klant eens snel blij te maken ? Duurt het voor een nieuwe klant ook zo lang of worden die dan weer net iets sneller geholpen omdat ze anders wellicht naar de concurrentie lopen ? Ik bedoel maar ... jullie corebusiness is net telefonie ... wordt het dan niet eens tijd dat iemand mij opbelt ? Of komt men mij binnen drie weken vertellen dat het toestel helaas niet meer op voorraad is ...

Mvg,

F.

6 reacties

stuur eens een privé bericht met je klantnummer zodat ze kunnen nagaan of je in aanmerking komt en verder kunnen opvolgen.
klik hier => Het Proximus Team
stuur eens een privé bericht met je klantnummer zodat ze kunnen nagaan of je in aanmerking komt en verder kunnen opvolgen.
klik hier => Het Proximus Team


Bedankt voor de tip.

In aanmerking komt ? Ik kan mij niet voorstellen wat een nieuwe klant (die nota bene op een lager abonnement moet intekenen dan ikzelf heb) meer heeft dan mij, hahaha.
Veel "onderzoek" kan daar mijns inziens toch niet aan te pas komen toch ?
Ik ben persoonlijk niet van Proximus ( alleen een oude getrouwe klant 😉 ) dus ik kan je spijtig genoeg niet veel verder helpen daarin, maar het ik hoop dat het vlug in orde komt voor u,
Groetjes,
Elsa.
Reputatie 1
Ook wij zijn hele trouwe Proximusklanten. Het is wel mogelijk om aan een mooie promo met smartphones of GSM's te raken. Misschien je geluk eens beproeven bij het begin van zo'n promo? Wedden dat je dan wel "in de prijzen" valt? Veel succes!
Mijn Samsung S5 Neo is super!! Bedankt, Proximus!
De promo loopt van 1/5 t.e.m. 31/5/2016. Stond in de krant op 23/4/2016 en ik ben meteen langsgeweest en dezelfde dag gebeld. Kan het nog sneller Nadine, hahaha ?

Ze hebben mij uiteindelijk afgelopen vrijdag opgebeld .... om mij te zeggen dat er momenteel wat stockproblemen zijn. Heerlijk toch die voorspelbaarheid nietwaar ? Een A3 kon ik meteen krijgen, de A5 komt rond 16/5 terug binnen. Ze bellen mij rond dat tijdstip terug op. Fingers crossed !
Niet te vlug wanhopen 't komt in orde; laat het ons in ieder geval weten hoe het verder afloopt.
Geniet nog van een fijne zonnige zondag,
Groetjes, Elsa

Reageer