samenvattingen in TV-Gids: wie doet beter (slechter)?

  • 10 July 2015
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 2
Badge
het is jullie wellicht al meer dan eens opgevallen dat de samenvattingen die de vele zenders opgeven veelal van heel bedenkelijke kwaliteit zijn (veel te snel opgestelde en niet eens nagelezen teksten, vol fouten). Voor wie zich nog niet genoeg geërgerd heeft aan al die ondermaatse samenvattingen, of eens flink wil lachen:


De samenvatting van de film 'Mom' te zien op de zender AMC.


In een tijd dat de stad van Los Angeles wordt geterroriseerd door dierlijke aanval stijl moorden, een vriendelijke oudere dame geeft een nomade met kost en inwoning. Het blijkt dat hij een weerwolf en is verantwoordelijk voor de recente moorden. Hij bijt de oudere vrouw, haar te veranderen in een weerwolf honger. Nu haar volwassen zoon moet proberen te voorkomen dat de beide uit het doen van een meer kwaad.


Wellicht heb ik een glas te veel op ?




2 reacties

santé anneke knipooglach


Het zal eerder de opsteller zijn die een glas teveel ophad !!


Groetjes,


Elsa
Ik heb nu geen proximus meer maar veronderstel dat dit op 5 ook nog altijd het zelfde is bij de days of our lives daar staat onder de weergave of hoe het daar weer noemt.De weergave van 6 maanden geleden.Dit was reeds toen Eva nog aanwezig was.Ik heb het haar gemelt,en kreeg als antwoord dat het aan tv 5 lag.Soms was het in orde maar vier dagen later terug het zelfde,dus de fout ligt degelijk bij proximus.Ook banden die niet juist lopen en teksten die niet in orde zijn zoals je zegt.

Reageer