Rustige periodes

  • 19 February 2016
  • 13 reacties
  • 392 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Beste mensen

tegenwoordig is het rustig in de regio Puurs en Waasland. Als er personen onder jullie zijn die graag een installatie hadden gehad van Proximus TV of andere, is het nu de moment.

Of als er iemand hulp nodig heeft met een technisch probleem kan ik ook te hulp schieten.

Je moet natuurlijk wel alles via de officiele kanalen aanvragen (0800 22 800).

Tot binnenkort
Techno Turlinckx

13 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Zolang het maar grappig blijft, want dit is niet altijd het geval hier op het forum :-))
Ik ben het volledig met u eens. Er wordt hier soms wat gezegd ze!
Reputatie 2
Badge
Zolang het maar grappig blijft, want dit is niet altijd het geval hier op het forum :-))
Reputatie 3
Badge +1
RedsFan, ik doe liever storingen :D
Dat is meer een uitdaging :)

Nonkel, ik ga dat niet aan uwe neus hangen :D
Laten we zeggen dat ik een modaal inkomen heb ;)


Ik vind het wel grappig hoe er hier "on-topic" wordt gesproken 😛
Reputatie 5
Badge +1
Mocht ik het kunnen had ik iedereen (inclusief mezelf) direct op vectoring gezet, maar helaas helaas ...
Spijt is goedkoop, TT Jij lijkt me trouwens eerder een lyricus dan een technicus. 🆒 Wat is je uurtarief?
Badge +4
Alee hopen dat je nog enkele installaties kan doen de komende dagen :-))
Reputatie 3
Badge +1
Heb je geen tijd om hier vectoring te komen doen in de Rop (is nog allemaal ikanos) ?! 😉 in west vl :P
we zijn " nog steeds " in blijde verwachting ........


helaas doe ik geen migraties van vectoring. Dit is voor een andere dienst.
Mocht ik het kunnen had ik iedereen (inclusief mezelf) direct op vectoring gezet, maar helaas helaas ...
Badge +4
Heb je geen tijd om hier vectoring te komen doen in de Rop (is nog allemaal ikanos) ?! 😉 in west vl :P
we zijn " nog steeds " in blijde verwachting ........
Reputatie 2
Badge
Rustige periodes!
Had ik ook maar zo'n baas dat ik dit ook kon zeggen, zodat ik ook eens kon om werk smeken.
Heeft Proximus soms nog techniekers nodig in Waasland en Willebroek-Puurs-Bornem
Reputatie 3
Badge +1
Wel straf, als ze van de technische dienst een technieker moeten sturen dan kun je dagen wachten, als je dan vraagt kan het niet vroeger, dan is het antwoord al onze techniekers zijn druk bezet.

Ik heb het dan ook wel over de regio Waasland en Willebroek-Puurs-Bornem. Ik ben gisteren zelfs bij iemand geweest 20min nadat hij had gebelt.
Wel straf, als ze van de technische dienst een technieker moeten sturen dan kun je dagen wachten, als je dan vraagt kan het niet vroeger, dan is het antwoord al onze techniekers zijn druk bezet.
Dan zal het toch kloppen wat Oma veronderstelt en zit iedereen al bij de concurrentie 😉
Reputatie 3
Badge +1
Het is nog steeds een rustige periode.
Reputatie 3
Hoe ga je dit doen als het NTE systeem bij iedereen in de soep draait, komen debuggen.
Dat zal dan ook de reden zijn dat het bij Telenet niet zo rustig is in de regio Puurs en Waasland.

Reageer