Beantwoord

Russia Today (RT)

  • 6 April 2016
  • 7 reacties
  • 827 Bekeken

Reputatie 1
Graag ook de Engelstalige Russische nieuwszender RT (voor internationale kijkers) in jullie gratis aanbod, net als bij Telenet. Wat een ontgoocheling dat die niet in de zenderlijst staat!
icon

Beste antwoord door Jimmy O 7 April 2016, 15:14

Bekijk origineel

7 reacties

Ik vind het ook spijtig dat ik steeds via computer RT moet zien. De stelling van Proximus dat dat een etnische zender zou betreffen, is een beetje spijtig te noemen. CNN is ook geen zender voor etnische amerikanen en BBC niet voor etnische britten. We hebben dus geen evenwichtig aanbod qua internationale nieuwszenders. Ik denk daarentegen -eigenaardig genoeg- wel dat ik al jazeera heb, maar enkel in het arabisch, hetgeen het begrijpen ervan voor een niet-etnisch publiek, waarop men zich dus vooral richt volgens antwoord hoger, ietwat in de weg staat.
Dus om nog maar een beetje een evenwichtig internationaal nieuwsaanbod te hebben, dien ik op mijn laptop "RT -engelstalig" te gaan zien, hetgeen ik dan maar doe, maar een TV gebruiken om TV te kijken is net iets handiger. Voor de rest ben ik eigenlijk wel met alles tevreden hoor (vaste lijn, gsm, internet en tv en filmaanbod, zeker met m'n discovery channels (aanrader), waarvoor ik een speciaal pack heb, denk ik)
Reputatie 7
Badge +2
Bij deze, vanaf 2 mei Food Network in HD OP 214. Die is in het NL ondertiteld en de Europese versie. Inhoudelijk iets minder interessant als de Britse versie die je op filmon.com kan zien (ook in +1). Daar zie je oa Jamie Oliver en Nigella naast de Amerikaanse koks.
Reputatie 7
Badge +2
een zender als RT kan je gewoon op het internet bekijken. Trouwens, als je kijkt op www.filmon.com zal je merken dat een aantal zenders die Proximus ook doorstuurt in bijna even goede kwaliteit via die website beschikbaar zijn. Er zitten ook veel zenders in uit de UK zoals Film4, Food Network (+1). Proximus heeft als enige geen enkel kookkanaal in zijn aanbod.
Reputatie 7
Badge +6
Blijkbaar zitten er veel meer Russen bij Telenet.🆒
Reputatie 6
Badge +3
Goedemiddag,

Bij het samenstellen van ons zenderaanbod is het belangrijk om een goed evenwicht te hebben tussen het aantal kijkers en de kost die Proximus moet betalen voor de zender in kwestie. RT hoort daar op korte termijn niet bij. Op iets langere termijn hebben we wel de bedoeling om extra zenders voor etnische groepen te kunnen aanbieden.

Mvg,

OdB
OMG !!
Reputatie 5
Badge +4
Dag mivdschu,

Ik heb jouw vraag doorgestuurd naar onze engineering.

Ik hoop je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team

Reageer