Vraag

Ronduit belachelijk!

  • 8 December 2016
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

ronduit belachelijk,

het gaat over klant: [naam verwijderd]

klantennummer [verwijderd]
ik heb, ale was toch de bedoeling, mijn gsm nummer van telenet naar proxi willen zetten en dan ook ineens te tv erbij te nemen, nu...

ik heb dus vandaag ZELF op dynalogic moeten bellen omtrend te levering van de tv, die volgens de opgestuurde mail VAN PROXIMUS morgen zou gebeuren tussen 8 en 1...
bij dynalogic hebben ze dus nooit niks ontvangen terwijl ik op 24 november al een BEVESTIGINGSMAIL gehad heb van PROXIMUS DIENST ZELF,
bel de klantendienst (ni 1 ni 2 maar 3X) om telkens van iedereen een andere uitleg te krijgen,
blijkbaar had de persoon die de overzetting deed maar 16 van de 19 sim kaart cijfers die ik gegeven had genoteerd en doodleuk me verteld dat het allemaal dik in orde is...
de 2de persoon ging me laten terug bellen en heeft een dossier opgemaakt met HOOGSTE prioriteit (om 12u!)
de laatste "vriendelijke" mevrouw heeft me eigenlijk gewoon in beleefde taal gezegt, bol het af het staat klaar meer kan ik niet doen, terwijl als ik vraag of ze de expert die ter plaatse rondloopt eens even kan laten kijken krijg ik het antwoord dat deze er niet meer zijn.)
nu heb zelf op de klantendienst gewerkt en het zou me heel fel verbazen dat de mensen die de EXTRA ondersteuning moeten bieden allemaal om 4u ineens naar huis gaan..
de persoon ni kwestie is: [naam verwijderd] van helpdesk ANTWERPEN)
ze heeft me gezegt het staat klaar bij essers, ze heeft me zelf in de wacht gezet om (volgens mij) te doen alsof ze wat opzocht
heb namelijk op essers zelf gebeld en daar weten ze helemaal van niets.
ik kan nu dus speciaal een dag thuis zitten (onbetaald!) door de nalatigheid bij de klantendienst
ze hadden de nr om over te zetten, dan konden ze toch gerust even bellen ?
nee ik moet ZELF erachter horen om te kijken of ze morgen zelfs uberhoubt wel komen...
om dan nog eens gezegt te worden, sorry hier hebben we zelfs niks mer uwe naam op bij dynaco zelf...

in bijlage vind u dus de PROXIMUS weiziging die "GELUKT" zou zijn op 24 november al !!!!

waar kan ik eventueel klacht neer leggen want ze hebben me gewoon dik bij men voeten gerammeld !!!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Deekay001,
Ik heb de verwijzingen naar de persoon in kwestie verwijderd omwille van privacy-redenen. U begrijpt hopelijk waarom?
Ik stel voor dat u uw probleem uitlegt via een privébericht aan Het Proximus Team.
Mvg,
Deekay001,
Ik heb de verwijzingen naar de persoon in kwestie verwijderd omwille van privacy-redenen. U begrijpt hopelijk waarom?
Ik stel voor dat u uw probleem uitlegt via een privébericht aan Het Proximus Team.
Mvg,


oke, maar ik wil dat er naar die persoon hun opgenomen gesprek word geluisterd, alles word opgenomen, ik zet nu EXACT hetzelfde dan maar in een PM

Reageer