Vraag

Resterend belkrediet bij een Smart-abonnement

  • 16 October 2016
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Ik ben sinds kort voor het eerst overgestapt van Pay & Go naar een Smart 15-abonnement. Voordien was het zo dat mijn resterend belkrediet op het einde van de maand een jaar geldig was en dat bij een herlaadbeurt het resterende krediet opgeteld werd bij het nieuwe krediet.
Is dit nog steeds het geval bij een Smart-abonnement?
Is dit op één of andere manier ook zichtbaar in MyProximus, want ik zie bij verbruik enkel staan wat ik die maand moet betalen en dus niet hoeveel er nog opstaat.

Bijvoorbeeld, wanneer ik serieus over mijn gratis data zou gaan en hier nog eens 20 euro aan opdeed, is het dan zo dat 15 euro hiervan opgevangen wordt door de maandelijkse 15 die ik betaal (als die nog nergens anders aan uitgegeven is) en dat 5 euro hiervan opgevangen wordt door de 5 euro die ik nog over had van vorige maand? Zo ging het immers voor mijn abonnement.

Op de site van Proximus vond ik enkel dat de gratis minuten en data niet overgaan naar de volgende maand, maar niks over het resterende krediet.

MVG

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Als je overstapt van een herlaadkaart naar een abonnement bij dezelfde provider wordt het resterende krediet gewoon van uw eerste factuur afgehouden, als je echter naar een andere provider overstapt dan ben je in principe uw resterende krediet wel kwijt.

Reageer