Beantwoord

Replay+ voor doorspoelen?

  • 13 February 2017
  • 6 reacties
  • 1051 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik had een serie op pauze gezet en ben aan het eten begonnen.
Nu begin ik voor de tv te eten en bij reclame wil ik doorspoelen en ik krijg de melding dat ik replay+ moet nemen.

Terug spoelen werkt wel verder spoelen alleen niet

Iemand nog dit probleem
icon

Beste antwoord door RobrechtB 13 February 2017, 19:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is mogelijk dat het een programma was dat al bezig was en dat hij op herstarten heeft gedrukt. Dan val je ook onder replay.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Philvg,

Wat het live tv dat je op pauze hebt gezet of en programma dat je aan het bekijken was via TV replay ?

Mvg, Robrecht
Is normaal want op proximus site staat :
TV Replay is een functie van Proximus TV waarmee u in uw tv-gids 36 uur terug in de tijd kunt gaan om programma's te bekijken die al zijn uitgezonden. Er zijn 2 formules beschikbaar:
TV Replay (gratis): 36 uur terug in de tijd
TV Replay + (betalend): 36 uur terug in de tijd + de mogelijkheid om vooruit te spoelen in het bekeken programma.

Bron: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rep_prod/particulieren/support/televisie/wanagogo-netflix-tv-replay/tv-replay/gratis-tv-replay-hoe-en-voor-wie.html
Reputatie 1
Badge
Als het een programma is dat nu wordt uitgezonden moet doorspoelen lukken. Is het via "replay", dan kan je het enkel bekijken zonder replay+ abonnement. Doorspoelen lukt dan niet, omdat de tv-zenders ook graag reclame-inkomsten hebben. Dat wordt dan gecompenseerd als je wel een replay+ abonnement hebt (5 euro per maand).
Reputatie 1
Badge
Het is mogelijk dat het een programma was dat al bezig was en dat hij op herstarten heeft gedrukt. Dan val je ook onder replay.
Volgens mij moet dit gebeurd zijn.
Ik was live tv aan het kijken en heb dan op pauze gedrukt en mss dan herstarten ofzo gedrukt nu werkt het terug normaal.

Hartelijk dank
Reputatie 1
Badge
Het is mogelijk dat het een programma was dat al bezig was en dat hij op herstarten heeft gedrukt. Dan val je ook onder replay.
Volgens mij moet dit gebeurd zijn.
Ik was live tv aan het kijken en heb dan op pauze gedrukt en mss dan herstarten ofzo gedrukt nu werkt het terug normaal.

Hartelijk dank

Reageer