Repair profiel
Ik heb vorige week een bbox 3 besteld en vrijdag geinstalleerd.
Ik had ook een brief van Belgacom ontvangen dat de bbox 3 zondag 9/2 om 18h00 actief zou zijn.
Maar als ik nu mijn internet snelheid bekijk zit ik maar op 5.8 Mbps en kan ik geen HD zenders meer ontvangen.
Voordien met mijn bbox 2 zat ik op 46 Mbps en heb nooit geen problemen gehad.
Zou het kunnen dat ik in een 'repair profiel' zit en hoe geraak ik hier vanaf ?
Modem en decoder afzetten heb ik al verschillende keren gedaan.
Bellen naar het nummer 0800 22 424 heb ik ook al gedaan.
Wanneer ik een lijntest doe in e-service komt er te staan: 'Er zijn werken geplant aan deze lijn, het betreft een activatie van een nieuwe dienst of een technisch onderhoud'. Wil dit zeggen dat de activatie nog niet rond is ? In de brief stond toch zondag 18h00 ?
De enige reden waarom ik omgeschakeld ben naar een bbox 3 is voor de snelheid van het draadloze netwerkt. bbox=g en bbox3=n.
Geen reactie
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.