Remote toegang tot b-box3

  • 10 September 2014
  • 3 reacties
  • 316 Bekeken

Geachte, ik heb op de b-box3 de access control op 'on' gezet én in de e-services eveneens de toegang opengezet via 'technisch profiel - basic'.


Toch kan ik vanop afstand niet via de webbrowser aan die b-box3 én kan ik er niet naar pingen.


Lijnnummer 053674188, Belgacom Internet Overal Maxi : bk381093.


Iemand een idee wat de oorzaak hiervan is ? Mvg, Walter

3 reacties

een beetje info vind je als je surf naar ►remote access


Elsa, wat bedoelen ze in eigenlijk met 'het account id' ? Als dit je Skynet login is kan je het wel vergeten, hiermee werkt het totaal niet. Indien het iets anders is, waar staat die 'id' dan ? Probleem is eigenlijk dat wij monitoring doen van zo'n 400 sites (onder andere d.m.v. 'ping', ook remote beheer van de b-box2 toestellen en indien nodig reboot, dit blijkt nu bij de b-box3 totaal onmogelijk te zijn, je ziet zelfs je lijnprofiel niet meer). Mvg, Walter
door even met een lokale computer in te loggen op de bbox, het account id op te zoeken in de vorm van fd123456 (staat ook hier http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox3remoteaccess" rel="nofollow )


Je lijnprofiel dat door de DLM toegekend werd zal weer wat tijd vragen aangezien deze terug valt op je origineel VDSL2 profiel bij de eerste maal aansluiten van je bbox3 en nu moet de DLM terug je lijn gedurende een zekere tijd monitoren om te zien of hij je profiel terug kan verhogen zonder inboeten van stabiliteit.

Reageer