Beste antwoord door Alexander
Bekijk origineelRekeningnummer voor domiciliering wijzigen
Ik ben op MyProximus op zoek waar ik mijn rekeningnummer voor domiciliering kan wijzigen. Maar ik vind dit niet terug.
Deze link, DeFre:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Effe een kleine vergetelheid van mijn collega 😉
Dag AntonellaD Welke link?
Defre, Alexander spreekt duidelijk uit ervaring!
Succes ermee. 😉
Succes ermee. 😉
Aan Defre, zoals Marleen zegt bellen naar de klantendienst en dan zal jij dan een nieuwe formulier toegestuurd krijgen die je dan moet ingevuld en ondertekend moet terugsturen.
Indien je van plan bent om uw oude rekeningnummer af te sluiten gelieve er mee te wachten tot die nieuwe domiciliëring actief is op uw nieuwe rekeningnummer en dan pas de oude rekening laten afsluiten anders ontstaan er problemen voor de betaling van de facturen.
Indien je van plan bent om uw oude rekeningnummer af te sluiten gelieve er mee te wachten tot die nieuwe domiciliëring actief is op uw nieuwe rekeningnummer en dan pas de oude rekening laten afsluiten anders ontstaan er problemen voor de betaling van de facturen.
Ik denk dat online wijzigen moeilijk zal zijn en dat je daarvoor het best de telefonische klantendienst kan bellen , met een aanrekening/klantennummer bij de hand:
zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html
of je kan het hier vragen via een privé bericht met het Proximus team, dat vanaf maandag weer actief zal zijn hier:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
maar volgens mij is de facturatiedienst op het nummer 0800 22 800 toch het gemakkelijkst hiervoor.
zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html
of je kan het hier vragen via een privé bericht met het Proximus team, dat vanaf maandag weer actief zal zijn hier:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
maar volgens mij is de facturatiedienst op het nummer 0800 22 800 toch het gemakkelijkst hiervoor.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.