Beantwoord

Rekeningnummer voor domiciliering wijzigen

  • 19 March 2017
  • 7 reacties
  • 2688 Bekeken

Ik ben op MyProximus op zoek waar ik mijn rekeningnummer voor domiciliering kan wijzigen. Maar ik vind dit niet terug.
icon

Beste antwoord door Alexander 19 March 2017, 18:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag AntonellaD Welke link?
Deze link, DeFre:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Effe een kleine vergetelheid van mijn collega 😉
Dag AntonellaD Welke link?
Reputatie 7
Badge +3
Dag DeFre,

Stuur je me een privébericht met je nieuwe IBAN nummer? Dan pas ik dit graag voor je aan.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.


Groetjes,

Antonella
Alexander,
je bent duidelijk al een oude rat in het vak :-))

Mvg, Martin
Reputatie 7
Badge +6
Defre, Alexander spreekt duidelijk uit ervaring!
Succes ermee. 😉
Reputatie 6
Badge +2
Aan Defre, zoals Marleen zegt bellen naar de klantendienst en dan zal jij dan een nieuwe formulier toegestuurd krijgen die je dan moet ingevuld en ondertekend moet terugsturen.
Indien je van plan bent om uw oude rekeningnummer af te sluiten gelieve er mee te wachten tot die nieuwe domiciliëring actief is op uw nieuwe rekeningnummer en dan pas de oude rekening laten afsluiten anders ontstaan er problemen voor de betaling van de facturen.
Reputatie 7
Badge +6
Ik denk dat online wijzigen moeilijk zal zijn en dat je daarvoor het best de telefonische klantendienst kan bellen , met een aanrekening/klantennummer bij de hand:
zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html
of je kan het hier vragen via een privé bericht met het Proximus team, dat vanaf maandag weer actief zal zijn hier:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
maar volgens mij is de facturatiedienst op het nummer 0800 22 800 toch het gemakkelijkst hiervoor.

Reageer