regionale zenders

  • 7 December 2010
  • 10 reacties
  • 1504 Bekeken

Hallo ,

Bij de regionale zenders kan ik alle zenders bekijken behalve die van TV-OOST.

En omdat ik van de regio TV-Oost afkomstig ben, maar verhuisd ben naar Bornem, (net over de grens van regio TV-Oost) , kan ik dus mijn favoriete regio-nieuws niet bekijken.

Kan dit eventueel in de toekomst

greets,

10 reacties

Regio zenders zijn gebonden aan de regio zoals het zelf zegt.

ik zie niet direct dat er daar verandering in komt.
Zo ver was ik ook al wel, maar je kan nu ook via kanaal 10 de volgende applicatie kiezen "bekijk de op aanvraag programma's van alle regionale zenders".

Daar staat wel het logo van TV-OOST maar je kan er geen programma's van kiezen.



Reputatie 2
Badge
Kan je via dat kanaal / applicatie het nieuws van je buur-provincie gratis zien?
Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat in sommige gebieden meer regionale zenders aangeboden
worden dan elders.
ja daar kan je via de rode knop "op aanvraag" programma's van andere regio's zien.

Goed van Belgacom toch ???

Alleen jammer dat net datgene wat ik wil er niet tussen staat Wenkbrauw ophalen !!!

De zenders zijn zelf verantwoordelijk voor programma's op aanvraag... dus mogelijks dat TV Oost dit niet aanbiedt...
Reputatie 2
Badge
Da's een interessante menu mogelijkheid.
Had nooit vermoed dat de 3 lijntjes onder keuzemogelijkheden waren.

Reputatie 5
Badge +2
Ja, nochtans staan RINGtv en TV Brussel ook in dat menu en die hebben normaal toch een op-aanvraag dienst. Kan iemand die Telenet Digital TV toevallig heeft eens zien of het daar ook zo is ?

Mvg
Bij mij is het probleem dat RingTV niet op de aanvraag staat.
Reputatie 5
Badge +2
Wel voor alle duidelijkheid: iedereen zou de op aanvraag-catalogussen van alle regionale zenders moeten krijgen in de TV Op Aanvraag-catalogus bij "Regionale zenders", ongeacht uw locatie. Je kan dus bv. WTV-programma's op aanvraag bekijken in Limburg en het ROBtv-nieuws in Oost-Vlaanderen. De zenders zelf natuurlijk niet, dat is enkel uw eigen regionale zender. Alleen heeft Belgacom niet alle regionale zenders in de catalogus toegevoegd en is bij sommige regionale zenders enkel het nieuws beschikbaar. Ring TV, TV Oost en TV Brussel mankeren inderdaad nog in de lijst. Eigenlijk heel spijtig.

Mvg
Reputatie 2
Badge +1
Dat het volledige aanbod niet beschikbaar is heeft te maken met commerciele redenen. Zou voor de adverteerders namelijk een fortuin kosten om reclameblokken aan te kopen of voor de grote spelers een erg goedkope manier worden om landelijk reclame te maken...

Reageer