Radiozenders

  • 13 June 2015
  • 9 reacties
  • 808 Bekeken

De franse Nostalgie zit in het aanbod. Komt er ooit de nederlandse versie?

9 reacties

Dat vraag je best een in een privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Reputatie 6
Badge +2
Allee dat zit dus ook niet in het aanbod, bij Proximus stelt het aanbod van radiozenders niet veel voor, dat is bij Telenet toch wel anders daar zit de Nederlandstalige versie van Nostalgie wel in het aanbod alsook buitenlandse radiostations zoals NPO radio 2, 3 FM, BBC radio 1, BBC radio 2, ...enz wat dus bij Proximus manifest niet het geval is.


Er is natuurlijk een alternatief en dat is radio via internet hetzij met een computer of tablet hetzij met een internet radio.
Alexander, voorlopig zeg ik de eerste dagen nog maar iets voor 4 ogen en.En doe ik het ook rustiger aan.Maar jij vergelijkt enkel proximus denk ik met telenet.En omdat zij zovele zenders op hun televisiescherm aanbieden moet proximus dit volgenq jou ook doen.Daarvoor heefd men de radio uitgevondenden
De jeugd van heden hé Ken, die moeten altijd contrair doen bvb op TV naar de radio luisteren,


dus binnenkort op de radio naar tv kijken of bestaat dat al! (LOL)
Reputatie 6
Badge +2
Elsa, zo jeugdig ben ik ook niet meer, ik zit al op tram 5.lach


Ken, Proximus moet zelf zijn conclusies trekken of zij al dan niet meer radiozenders in hun aanbod opnemen en men heeft inderdaad radio met name internet radio want FM zal binnen 10 jaar in een aantal landen vooral Noorwegen niet meer bestaan en het is de bedoeling dat die vervangen wordt door DAB+.


Internet radio biedt meer zenders dan Telenet en Proximus samen, zo kan ik bvb naar Radio 538, Veronica, Radio 10 Gold, ...enz luisteren.smiley
Toch volgende opmerking :


Ik luister GEEN radio op televisie, mijn geluidsinstallatie is op de decoder aangesloten dus.... waarom zou men dan een extra radio aanschaffen.
Niet alles te serieus oppakken hé,knipoog


je luistert , kijkt op de manier en doet nog altijd volledig wat je zelf het beste vindtja
Alexander die tram 5 rijd die dan naar het ouderlingentehuis?Ik rijd namelijk met tram 2 en 3.Dit is ook 5,maar merk er niets van.
wolfpinguin,aarom kies jij ook zo een moeilijke naam?Ik was deze week hier nog in de zoo en dacht dat pinguing zo werd gescreven.

Reageer