Radio

• 26 februari 2016
  • 9 reacties
  • 237 Bekeken

Toch jammer als ik naar de radio regionaal er niet bij staat welke provincie het is . alleen Radio 2 . als men in West-Vlaanderen woont hoeft men toch niet naar Limburg te luisteren ? dan voel ik mij een buitenlandse !

9 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Anita,

We plannen om dit aan te passen, zodat het verschil tussen de Radio 2's duidelijker wordt.
Nog even op de tanden bijten dus.

Groeten,
Bram
Reputatie 7
Badge +6
Ondertussen kan je toch via je instellingen > zenders hernummeren > vanaf 800 je radiozender voorkeur zo aanpassen dat jouw regionale zender vooraan staat en eventueel de andere helemaal achteraan zetten. Daar staat overigens wel vermeld over welke regionale zender het gaat.
Een voorlopige oplossing, maar een oplossing.
MVG
Reputatie 6
Badge +4
Ondertussen kan je toch via je instellingen >zenders hernummeren > vanaf 800 je radiozender voorkeur zo aanpassen dat jouw regionale zender vooraan staat en eventueel de anderen helemaal achteraan staan. Daar staat wel vermeld over welke regionale zender het gaat.
MVG

Inderdaad Marleen.
Dit is trouwens ook een goede oplossing voor de klanten die naar de radio willen luisteren zonder hun televisietoestel aan te steken. Gewoon je favoriete radiozender op 800 zetten. Wanneer je dan op de knop "radio" op de afstandsbediening klikt, speelt automatisch die zender.
Dan zitten er volgens mij al heel veel proximus klanten met een vals gebit. :S
Ondertussen kan je toch via je instellingen >zenders hernummeren > vanaf 800 je radiozender voorkeur zo aanpassen dat jouw regionale zender vooraan staat en eventueel de anderen helemaal achteraan staan. Daar staat wel vermeld over welke regionale zender het gaat.
MVG

Inderdaad Marleen.
Dit is trouwens ook een goede oplossing voor de klanten die naar de radio willen luisteren zonder hun televisietoestel aan te steken. Gewoon je favoriete radiozender op 800 zetten. Wanneer je dan op de knop "radio" op de afstandsbediening klikt, speelt automatisch die zender.

Hier speelt toch helemaal niets als de TV niet aan staat ! 😉
Reputatie 6
Badge +4
Wel, dit heeft uiteraard betrekking op mensen die hun decoder aansluiten op een Hifi installatie... :8
Ik ben absoluut niet zeker meer, maar dacht ooit gelezen te hebben op t 'internet, dat er tv toestellen bestaan waar je het geluid kunt gebruiken apart van t 'beeld , dus soort spaarstand.
Reputatie 7
Badge +6
Wij hebben een optie beeld uit, klank aan (Samsung). Als je op gelijk welke toets drukt, behalve TV aan/uit natuurlijk, komt ie weer op TV. Zal wel op veel toestellen bestaan, maar dit is wel off topic. Sorry.
Marleen, dan heb ik het toch goed gelezen alleen slecht onthouden :-))
bedankt voor de info.
Op mijn Sony heb ik die optie niet.

Reageer