Beantwoord

Quota on server?

  • 13 October 2017
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Sinds een paar dagen kan ik niet meer aan mijn webmails. Ik krijg de melding:
"Fout: The quota on mail server "resmail-prd-imap-priv-vip.bc" exceeded with login...".
Wat betekent dit, en waarom moet dit in het Engels? Ik ben Vlaming en spreek Nederlands.
Er staat ook nergens wat ik kan doen.
icon

Beste antwoord door SamuelD 13 October 2017, 11:30

Bekijk origineel

6 reacties

Dit wil zeggen dat je mailbox vol zit, hier kan je zelf niets aan doen, we gaan van hieruit een paar dingen moeten verwijderen zodat je je terug kan inloggen. Ik laat alle lege folders en de trash verwijderen, en hou je hiervan op de hoogte

Mvg,

Kim,

Het Proximus team


Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Dit wil inderdaad zeggen dat er teveel folders in je mailbox zitten zoals Martin hier al aangeeft, stuur je even een prive bericht naar Het Proximus Team met de folders die we mogen verwijderen en dan doen we het nodige.
Beste, ik zit met hetzelfde probleem, maar ik zou het raar vinden als dit te wijten zou zijn aan een volle mailbox.
Ik kreeg dit probleem nadat ik mijn paswoord (meerdere keren) opnieuw had ingesteld omdat ik op een andere locatie (bij een vriendin thuis) plots niet kon meer mailen (ik kon wel op internet). Als ik nadien weer thuis was, kon ik weer zonder problemen mailen, maar de dag nadien bij mijn vriendin thuis lukte het weer niet.
Alvast bedankt voor de hulp.
Zal ik het toch maar zeggen, al heeft het blijkbaar geen zin? Er gebeurt niets. Ik heb opgegeven welke mappen moesten blijven staan, en dat de rest weg mocht. Nog steeds blijft de gemelde foutmelding komen, en kan ik niet op internet aan mijn mappen. Ik laat het zo; ik kan mijn berichten ontvangen en versturen. Volgens de quotummelding van mijn programma heb ik 1 % van mijn quotum in gebruik.

Daarnet kreeg ik van replyproximus@skynet.be de vraag om de reactie van Hilkin leuk te vinden. Mijn reactie had ik buiten dit forum willen houden, doch op dat adres kan ik niet reageren. Vind ik het leuk? Neen dus.

De functionaliteit die ik mis, is dat ik de mappen op internet zelf kan aanpassen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hilkin, gebruikte je bij je vriendin een mailprogramma, of de webmail? Indien je met een mailprogramma werkte: heb je het wachtwoord ook in het programma zelf aangepast? Bekijk in dit laatste geval ook even:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Reputatie 6
Badge +4
Jaak,

Stuur een privé bericht naar

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Beschrijf welke mappen je wilt verwijderen (liefst onder vijftig totaal) samen met het E-mail adres. dan maken we daar een ticket van, onze

ingenieurs gaan die verwijderen op server niveau, zodat je je mails terug kan bereiken.

mvg,

Jean-Paul

Reageer