PX Cloud

  • 12 October 2015
  • 28 reacties
  • 668 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Vandaag de PX cloud geactiveerd, op de pc en tablet kan ik mij zonder probleem aanmelden, op de TV mislukt het, het was de bedoeling dat ik mijn afbeeldingen op mijn tv kon bekijken.


Wat gebruik ik als cloud login voor PX tv? Een wachtwoord heb ik via mail ontvangen. Als login gebruik ik hetzelfde login van MyProximus.... en voor het wachtwoord dat van die mail, lukt niet, ben er al een tijdje mee bezig, iemand raad?verlicht


mvg

28 reacties

@ db


Ok bedankt,


ik weet hierdoor wat ik eigenlijk wou weten namelijk dat je het bij de V5 kunt instellen, een keuze die je natuurlijk niet moet doen bij een v5-compact waar natuurlijk alles standaard op de Server wordt opgenomen.


gr, Elsa
@ Elsa


Correctie,


Opnamens die voor de nieuwe interface geprogrammeerd stonden zijn nog opgenomen op de harde schijf.


Al de nieuwe geprogrammeerde opnames na de update nieuwe interface zijn opgenomen op de server ( 60 dagen) zelf had ik de voorkeur ingesteld voor opname op harde schijf, de software zet die automatisch om naar 60 dagen.


dwz de harde schijf is nutteloos geworden in de V5 ( de oude opgenomen programma's blijven er opstaan tot je ze wist )


Op de nieuwe app 'Proximus TV' in de geschiedenis van opnames stonden opnames gemarkeerd 'niet geslaagd', het is net nu die opnames die ik geprogrammeerd heb voor de update en staan nu op de harde schijf.


Ik vind geen mogelijkheid om de opnames te forceren naar de harde schijf, iemand wel ?




mvg


db


@ db,


Ik vond het eigenlijk eerlijk gezegd raar dat PX niet consequent de knoop van PVR-opnames zou doorhakken, want als ze toch alle opnames enkel en alleen nog via de cloud zullen toelaten was de overstap naar de nieuwe interface het goede moment., maar daar zou PX wel betere en duidelijker info mogen over geven. Ik had ook al een vermoeden dat het niet meer mogelijk was omdat al een beetje hier en daar op het internet gevonden had dat vele mensen problemen melden met PVR opnames en ook spraken over conflicten met PVR opnames, maar daaruit kon nog niet afleiden dat het niet meer mogelijk was.


mvg, Elsa

Reageer