Sinds enige dagen hebben we problemen met PVR. In de opnamelijst staats niets meer. We hebben de reset naar fabrieksinstellingen toegepast, maar dat helpt niet. Wat moeten we doen?
Als we TV kijken kunnen we ook niet terugspoelen.
Ben je al eens gaan kijken op de configuratiesite vanje modem http://192.168.1.1/ wat daar in de advanced settings/status voor Down-en upstreamlinerate? Want misschien sta je op een repairprofiel van 9/0,5Mbps (had ik deze week ook voor) en kan je PVR nog amper gebruiken, zeker in HD. Een HD-stream gebruikt nl. 6,5Mbps, een niet HD-stream (SD) maar 3 Mbps. nPVR-opnames nemen geen stream bij het opnemen. Best eens met de techniche dienst bellen 0800 22800 in dat geval en vragen of ze je lijn eens resetten.
zoals Sinjoor zegt surf eens naar je webinterface http://192.168.1. en lees eens af wat daar staat voor:
VDSL line status | SHOWTIME |
Downstream line rate | ???? kbps |
Upstream line rate | ????? kbps |
Downstream Training Margin | ??.? dB |
A
Hallo Dirk,
kan je me via privé-bericht je Belgacom lijnnummer doorsturen aub zodat ik kan nakijken wat het probleem juist is.
Mvg
Eva
kan je me via privé-bericht je Belgacom lijnnummer doorsturen aub zodat ik kan nakijken wat het probleem juist is.
Mvg
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.