pvr probleem decoder v5

  • 10 September 2013
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken


Hallo,





Sinds kort een nieuwe Belgacom decoder v5 (in huur). Ik heb al een paar keer meegemaakt dat een opname op harde schijf niet deftig werkt:


- een opname die je stopt herneemt niet maar begint steeds vanaf het begin


- tijdens een opname niet vooruit kunnen spoelen: je spoelt x2 en staat meteen een uur verder. Terugspoelen gaat ook niet.





Helaas de laatste tijd veel problemen met Belgacom TV ...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


haha! de schuldige? Filip, je kon nooit 2 samenvallende series als 'serie' instellen, want series kunnen enkel op de harde schijf (PVR) en dus krijg je dan conflicten. Je kunt dat opvangen door de aparte afleveringen van een van de serie te programmeren (die komen dan op het netwerk = nPVR). Bij Telenet kunnen wel 2 programma's tegelijk opgenomen worden, maar meer niet. Bij Belgacom worden conflicten (behalve bij series en opnames van niet-belgische zenders) automatisch door het 'systeem' op het netwerk bewaard en zijn ged. 30 dagen beschikbaar voor afspelen. Aantal zogoed als onbeperkt.

Reputatie 7
Badge +1


Er zijn ooit wel eens problemen geweest met het hernemen van opnames. Je moest toen bv. minstens 20 minuten gevorderd zijn in de opname vooraleer het hernemen werkte. Maar die problemen waren toch al lang van de baan dacht ik. Duiken die nu weer op bij de V5?? Blokjesvorming tijdens weergave van PVR-opnames heb ik zelfs nooit voorgehad.

Reageer