PVR niet correct?

  • 1 February 2011
  • 7 reacties
  • 1776 Bekeken

Ik heb tot nog toe al enkele opnames gehad waarbij de film gewoon te laat begint met opnemen. Ik stel het maximum aantal minuten op voorhand in, maar nog steeds ontbreekt er vaak een kwartier van de film. Soms zelfs een halfuur.

Is de tv-gids van Belgacom gewoon zo slecht, of ligt dit aan mijn decoder (is al het derde vervangmodel wat we hebben).

Hopelijk dat eva hier al wat over kan toelichten ?

7 reacties

Bij mij is het omgekeerd: ik heb al 2 keer een aflevering van Dubbelleven moeten opvragen via pay-tv omdat het einde van de aflevering niet op de pvr stond. Bij de derde keer was de maat vol, ik geef geen 2 euro meer voor die laatste minuten. Ik heb nu de reeks opnieuw geprogrammeerd met méér reserve op het einde. Nog afwachten of het helpt.
Ja maar het maximum van te voren is maar 5 minuten ... wat een onzin.
Ik neem meestal op met handmatige opname dan kun je de duur zelf veel meer kiezen.
hoe doe je dat romain01 ? Maarja, dan ga ik wss thuis moeten blijven om hem te starten ?
Beste Matthias,


als u een opname plant voor een programma dat nog niet bezig is, kan u inderdaad 5 minuten op voorhand beginnen opnemen.

Is dit niet voldoende, kan u best zoals Romain01 zegt een handmatige opname plannen zodanig dat u zelf het begin en einduur kan instellen.

Hoe u tewerk gaat, kan u hier vinden : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13697


Mvg

Eva van Belgacom
Reputatie 7
Badge +1
PDC-toepassing in digitale TV zou dat allemaal oplossen.....zenders durven nogal eens schuiven met begintijden. ZEéker als er een live programma voor komt.
Hoe kan ik dat oplossen ? Vooral op canvas en één is het een ramp...

Reageer